آرشیو اخبار

[۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

مدیرعامل آبفا خوزستان : آب شرب خوزستان مرتبا نمونه گیری و کنترل می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد نیاز آبی مردم از آبهای سطحی تامین می‌شود و در این زمینه کنترل کیفی از اولویت‌های ما است، گفت: شبکه بهداشت مرتبا در حال نمونه گیری و کنترل آب است و بطور ساعتی شاخص های بهداشتی شامل کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی نیز توسط کارشناسان آبفا در شهرهای مختلف اندازه‌گیری می‌شود و هیچکدام از نمونه‌ها نشانگر آلودگی در آب شرب نبوده اند.
۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸

تاکید نماینده مردم آبادان بر اصلاح شبکه فرسوده آب آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شبکه‌های آب آبادان هدررفت آب ۴۰ درصد پیش بینی شده است و باید اصلاح شود تا از اتلاف آب جلوگیری شود.
۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵

ایجاد آرامش نسبی در بحث آب شرب شهر آبادان

امام جمعه آبادان با بیان اینکه آبادان جزو شهرهای چالش خیز کشور است، گفت: آرامش نسبی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در بحث آب شرب به وجود آمده است اما نگرانی در مورد مشکلات آب شرب در روستاها همچنان ادامه دارد.
۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶

تاکید استاندار بر رفع کلی دغدغه آب شرب در استان خوزستان

استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه خط 1000 میلیمتر انتقال آب ثامن الائمه آبادان به ایستگاه پمپاژ جمشید آباد و کلنگ زنی پروژه احداث تصفیه خانه و تاسیسات آبرسانی شهر چوئبده آبادان بر رفع کلی دغدغه آب شرب در استان خوزستان تاکید کرد و گفت : باید با رفع کلی دغدغه آب شرب در استان برای رفع دیگر مسائل و مشکلات استان خوزستان تلاش کنیم.
۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷

آب غدیر به شهرهای چوئبده و اروندکنار رسید

آغاز پروژه احداث تصفیه خانه و تاسیسات آبرسانی شهر چوئبده آبادان
۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹