آرشیو اخبار

[۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

خط قرمز آبفا خوزستان، مسئله کیفی آب شرب مردم است

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صادق حقیقی در نشست هم اندیشی با رسانه های استان با بیان اینکه در استان 21 تصفیه خانه فعال وجود دارد که از طریق 22 آزمایشگاه کنترل کیفی تحت پایش و کنترل مستمر هستند، گفت : خط قرمز آبفا خوزستان، مسئله کیفی آب شرب مردم است و با انجام ماهانه 10 هزار آزمایش میکروبی ، بیولوژی و شیمیایی، امکان ندارد نقطه ای مشکل کیفی داشته باشد و ما مطلع نباشیم.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴

بدون کمک های دولتی امکان ادامه حیات این شرکت وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درآمد ماهانه این شرکت را از محل فروش آب و اشتراک فاضلاب را 11میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بدون کمک های دولتی امکان ادامه حیات این شرکت وجود ندارد.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۴

5 تصفیه خانه مدرن فاضلاب در خوزستان در حال ساخت است

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به ورود 90 میلیون مترمکعب به رودخانه کارون افزود: در حال حاضر در شهرهای آبادان، خرمشهر، بندر ماهشهر، بندر امام و شادگان 5 تصفیه خانه مدرن فاضلاب به عنوان بزرگترین طرح های زیست محیطی کشور در خوزستان در حال ساخت است که نزدیک 50 درصد هم پیشرفت فیزیکی دارند و قطعا می‌توانند نقش اثرگذاری داشته باشند.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵

71 درصد تولید آب استان خوزستان از منابع آب سطحی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه 71درصد آب آشامیدنی استان از منابع سطحی تامین می شود گفت : هزینه بر بودن استحصال و تولید آب از منابع سطحی در مقایسه با منابع زیرزمینی ، مشکلات زیادی در تامین هزینه ها بر این شرکت تحمیل کرده است.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳

فرسودگی شبکه توزیع از مشکلات بخش آب خوزستان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: استان خوزستان 10درصد آب آشامیدنی کشور را مصرف می کند درحالی که هشت درصد جمیعت کشور را دارد.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷

تابستان امسال تمام رکوردها شکسته شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشست با خبرنگاران استان با موضوع «هم‌اندیشی در مسیر توسعه خوزستان» اظهار کرد: رسانه زبان گویای مردم است و مشکلات مطرح شده در این جلسه قطعا دغدغه مردم هست و پیگیر آنها خواهیم بود.
۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰