شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۶۱۳
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

تسریع در اجرای فاضلاب مسکن مهر اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: طرح بزرگ احداث و بهره برداری از فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک با سرعت ادامه دارد.

تسریع در اجرای فاضلاب مسکن مهر اندیمشک
(شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی  افزود: با اجرای این طرح خطوط اصلی شبکه فاضلاب اجرا و به شبکه فرعی خطوط بلوک های مسکونی مسکن مهر شهر اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان متصل می شود.

وی ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری کامل از طرح فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک امکان برخورداری حدود ۱۰۰۰ خانوار از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان فراهم می شود.

مرادی بیان کرد: مسکن مهر شهر اندیمشک در طول سال های اخیر و علی رغم گذشت زمان نسبتا طولانی در زمینه دفع فاضلاب دارای مشکلاتی بود که با توجه به مطالبه شهروندان و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدامات جدی و عملیاتی در این زمینه طراحی و اجرا شد.

مدیر آبفا منطقه اندیمشک افزود: با بهره برداری کامل از طرح فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک، گامی مهم در مسیر تحول خدمات فاضلاب این منطقه برداشته و امکان واگذاری انشعاب فاضلاب به زودی فراهم و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه تامین می گردد.

وی عنوان کرد: به همین جهت و با حضور مسئولان اجرای این طرح تسریع در اجرای فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک مورد توجه و تاکید قرار گرفت و برنامه ریزی مورد نیاز انجام شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۹۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید