یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۳۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان همکار در شرکت آبفا خوزستان

با همت مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و با همکاری ورزش آبفای استان در ایام ا... دهه فجر مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب خوزستان درمحل سالن ورزشی کوثر برگزارشد.

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان همکار در شرکت آبفا خوزستان
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۳۱

 

در این دوره از مسابقات حدود 20 نفر از بانوان شاغل در شرکت آبفا استان به رقابت پرداختند، در پایان نفرات اول این دوره در رده سنی مجزا مشخص و جوائزی به آنان اهداء شد.

مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده آبفای خوزستان اظهارداشت: این مسابقات در راستای طرح ارتقاء سلامت و تندرستی کارکنان خانم در رشته آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل همراه با اجرای حرکات کششی، نرمشی انجام شد.
لیلا حمید هدف کلی از اجرای این برنامه ورزشی را نهادینه سازی ورزش در شرکت های تابعه وزارت نیرو، ایجاد شادابی و نشاط در بین بانوان شاغل دانست و اظهارداشت: افزایش سواد حرکتی در بین بانوان ، گسترش فرهنگ کار گروهی،
 ارتقا سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی و کیفیت بخشی به اوقات کارکنان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه بوده است
.

در این مسابقات که در 5 رده سنی برگزار گردید، در رده سنی اول  فریال دلفی از واحد بازرگانی ، رده سنی دوم معصومه قنوات امانی از آزمایشگاه مرکزی، رده سنی سوم مریم احمدی از معاونت منابع انسانی ، رده سنی چهارم مینا نودین زاده از روابط عمومی و رده سنی پنجم سرور صبوری از معاونت مالی و پشتیبانی  موفق به کسب مقام شدند .


وی عنوان‌کرد: انتظار می رود با اجرای این مسابقه شاهد ایجاد شور و نشاط و سلامت در بین بانوان شاغل باشیم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۶۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید