شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۳۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بهره مندی ۷ هزار نفر از نعمت آب شرب/ افتتاح طرح آبرسانی به شهر منصوریه بهبهان

سرپرست آبفا منطقه بهبهان از افتتاح طرح آبرسانی به شهر منصوریه خبر داد.

بهره مندی ۷ هزار نفر از نعمت آب شرب/ افتتاح طرح آبرسانی به شهر منصوریه بهبهان
(شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۵۶
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،سیامک شکوریان،گفت: به منظور پایداری شبکه‌ و افزایش کمی و کیفی آبرسانی به مردم‌ شریف منصوریه، پس از ماه ها تلاش‌ و پیگیری مداوم این طرح بزرگ افتتاح شد.
 
وی بهره برداری از این طرح بزرگ را که حاصل پیگیری های مجدانه و مستمر جناب آقای مظلومی نماینده محترم، حمایت و مساعدت موثر دکتر کرمی نژاد مدیرعامل محترم شرکت و زحمات و تلاش های فراوان دکتر قمشی معاون محترم‌بهره برداری و توسعه آب شرکت بود را خدمتی ارزنده به اهالی منصوریه دانست و اظهار کرد:
با اجرای این طرح بیش از ۷۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار و با کیفیت بهره مند شدند.
سرپرست آبفا منطقه بهبهان اعتبار هزینه شده این طرح را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طول خط انتقال این طرح که از تصفیه خانه تختی بهبهان تا شهر منصوریه است ۸ کیلومتر می باشد و از لوله های ۳۱۵ میلی متر پلی اتیلن استفاده شده است.
 
در آیین افتتاح طرح آبرسانی شهر منصوریه امام جمعه ، فرماندار، نماینده مجلس، مجری طرح، فرماندهان سپاه و پایگاه پدافند هوایی شهرستان، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای شهر منصوریه و برخی از اهالی شریف شهر منصوریه حضور داشتند.
 
در این مراسم امام جمعه محترم و نماینده محترم بهبهان در بیاناتشان اقدامات آبفا را ارزشمند و قابل تحسین ذکر کردند و ضمن عرض خداقوت خالصانه به همه ی نیروهای آبفا شهرستان و استان، خواستار توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به این سازمان مهم و حیاتی شدند.
در پایان این مراسم شهردار منصوریه افتتاح این طرح را برآورده شدن آرزوی دیرینه مردم منصوریه دانست و گفت:
صمیمانه از زحمات همه دست اندرکاران آبفا استان و شهرستان، نماینده محترم، فرماندار محترم و همه کسانی که این اتفاق مبارک را رقم زدند تشکر میکنم.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۶۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید