دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۳
سرویس : آب
کد خبر : ۴۴۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

اجرای عملیات اورهال و وراه اندازی ایستگاه پمپاژآبرسانی در بندر امام خمینی (ره)

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) از اتمام عملیات اورهال، مونتاژ وراه اندازی الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

اجرای عملیات اورهال و وراه اندازی ایستگاه پمپاژآبرسانی در بندر امام خمینی (ره)
(دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲:۱۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی گفت: به علت نقص فنی  ناشی از فرسودگی و قدمت الکتروموتور و پمپ آن و همچنین استهلاک کامل فونداسیون وجایگاه استقرار آن طی عملیات ضربتی و فوری گروه عملیات بهره برداری آب  نسبت به اجرای فونداسیون و تعمیر و اورهال پمپ ۱۳۲ کیلووات ۴۰-۲۵۰ شماره 4 ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی اقدام نمود.

وی  اجرای فونداسیون و بتن ریزی ، آهنکشی ، تعویض بلبرینگ ،تعویض پروانه ، تعویض کابل مربوطه وسیم پیچی را از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای عملیات اورهال عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی مناسب بدون کاهش ذخیره سازی مخزن و با کمترین نوسانات ممکن در شبکه آب شهر، پمپ مذکور مجدد در مدار آبرسانی قرار گرفت.

خواجوی در ادامه بیان داشت: تعمیر این پمپ بزرگ و سنگین وزن توسط عوامل زحمتکش گروه عملیات بهره برداری آبفای بندر امام خمینی (ره)  انجام و وارد مدار شد.

مدیراداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: از شهروندان خواهمشندیم با رعایت صرفه جویی در مصرف آب غیرضروری این اداره را در ارائه خدمات مناسب یاری کنند تا ان شاءالله بتوانیم با کمترین مشکل در بخش تامین و توزیع آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی عبور کنیم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۱,۲۴۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید