شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
سرویس : بندر امام خمینی
کد خبر : ۴۴۶۵
گزارشگر : ۴
سرویس بندر امام خمینی

برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در بندرامام خمینی (ره)

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) ازبرگزاری جشنواره نخستین واژه آب با حضور 70 دانش آموز مقطع ابتدایی در مجتمع آموزشی چهار صد واحد مدرسه ابو ریحان این شهر برگزار شد.

برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در بندرامام خمینی (ره)
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰) ۱۱:۵۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی  با اعلام این خبر اظهار داشت: در این جشنواره که دانش آموزان پایه های ابتدایی مدرسه ابوریحان حضور داشتند، این برنامه های متنوع و شادی با هدف بیان اهمیت و نقش آب در زندگی انسان ها و انتقال مفاهیم صرفه جویی در مصرف آب اجرا شد.

وی با اشاره به کارکردهای آب در زندگی روزمره ی مردم گفت: صرفه جویی در مصرف این ماده ی حیاتی باید مورد توجه و تاکید همگان قرار گیرد و این نعمت خدادادی جایگزین ندارد و باید بهینه مصرف شود.

خواجوی بیان کرد:  از دانش آموزان درخواست میکنم بعنوان حامیان آب، به والدین خود تاکید کنند تا آب را بدرستی استفاده و مصرف آن را مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان، برگزاری نخستین جشنواره واژه آب که  با حضور امام جمعه شهر و رئیس آموزش و پرورش برگزار شد، این برنامه مفرحی همچون مسابقه، نقاشی و  به  20 نفر از دانش آموزان که بهترین نقاشی را کشیده بودند به قید قرعه کارت هدیه  داده شد و در پایان مراسم از همکاری روابط اداره آموزش و پرورش ، مدرسه ابوریحان با لوحه تقدیر تشکر به عمل آمد. 

در این جشنواره پکیج های فرهنگی شامل کتابچه و بروشور چرخه ی تولید و روش های صرفه جویی در مصرف آب بین دانش آموزان توزیع شد. گفتنی است؛ این جشنواره نخستین واژه آب برای اولین سال توسط روابط عمومی اداره آبفا و با همکاری اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره)  برگزار شد.

تعداد بازدید : ۱,۲۵۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید