یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۶۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بازدید میدانی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور از روستاهای بهبهان

بازدید میدانی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور از روستاهای بهبهان
(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰) ۱۱:۵۵
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور از روستاهای بخش مرکزی و تشان بهبهان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این بازدید که به منظور بررسی دقیق مشکلات و پیگیری و جذب اعتبار جهت رفع آن ها انجام شد، قمشی، معاون بهره برداری و توسعه آب خوزستان، شکوریان،سرپرست آبفا منطقه بهبهان و بخشداران حوزه مرکزی و تشان مدیرکل آبفاکشور را همراهی میکردند.
در این بازدید،هیات همراه از نزدیک مشکلات روستاهای مجتمع بیدبلند، مجتمع کره سیاه، دهستان دودانگه و امین آباد را مشاهده و در جریان میزان پیشرفت پروژه ها، موانع و مشکلات موجود قرار گرفتند.
سرپرست آبفا منطقه بهبهان در اینباره گفت: بعد از بازدید،جلسه بررسی وضعیت حوزه آبی شهرستان بهبهان با حضور سیدعلیرضا طباطبائی، مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، محمدطلا مظلومی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی به ریاست یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب روستاها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه
مقرر شد پروژه های نیمه تمام به سرعت مورد حمایت قرار گرفته و کارها خاتمه یابند و در خصوص مشکلات روستاهای مجتمع بیدبلند، کره سیاه و امین آباد در اسرع وقت طرح های مطالعاتی آن انجام و نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدامات لازم بعمل آید.
تنظیم:راشین نجارپور


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۱۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید