دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۴۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

۱۵ هزار متر توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی در بهبهان

۱۵ هزار متر توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی در بهبهان
(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰) ۱۲:۱۰

مدیر آبفا منطقه بهبهان از اجرای عملیات توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی به طول ۱۵۰۰۰ متر در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با بیان خبر فوق گفت:
به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایداری خطوط انتقال و شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، جلوگیری از هدررفت آب و کاهش شکستگی ها بیش از ۱۵۰۰۰ متر عملیات توسعه و اصلاح در شهرستان بهبهان اجرا شد.
وی در ادامه محدوده این عملیات ها را سطح شهر و روستاهای ۳ بخش مرکزی، زیدون و تشان ذکر کرد و بیان داشت: در این عملیات ها از لوله های پلی اتیلن با اقطار ۹۰، ۱۱۰، ۱۶۰ و ۲۰۰ میلی متر استفاده شده است.
نامیر آبرسانی از تصفیه خانه بزرگ به دهستان دودانگه که مشتمل بر ۱۶ روستا و بیش از ۶ هزار نفر سکنه است را اقدامی مهم و بزرگ جهت رفع ناپایداری شبکه توزیع، افزایش کمی و کیفی آب شرب اهالی منطقه دانست و تصریح کرد:
این پروژه که با مساعدت و پیگیری مجدانه نماینده محترم شهرستان در حال اجراست با بیش از ۴۵۰۰ متر لوله گذاری و پیشرفت ۸۰ درصدی مراحل پایانی خود را طی می کند.
وی احداث شبکه آبرسانی مجتمع ۷۰۰ واحدی بازنشستگان سپاه با ۴۵۰۰ متر لوله گذاری را حائز اهمیت برشمرد و افزود:
به منظور تقویت فشار آب شرب مصرفی کوی تختی و روستای سالار آباد با بیش از ۲۵۰۰ خانوار، با ۳ اتصال شبکه ۱۱۰۰ متر توسعه یافت.
مدیر آبفا منطقه بهبهان خدمت رسانی بی وقفه به روستاییان عزیز را فرصتی مغتنم برای جبران عقب ماندگی های گذشته عنوان کرد و اظهار داشت:
در نیمه نخست امسال، ۹۰۰ متر از خطوط شبکه روستای برج بمونی آقا، ۱۰۰۰ متر از خط انتقال روستای تل کهنه تشان ، ۱۱۰۰ متر از خط انتقال روستای سعادت آباد زیدون، ۱۰۰۰ متر از خط انتقال روستاهای بخش شمالی زیدون و ۴۰۰ متر از خطوط شبکه روستای کلگه زار اصلاح و تعویض شد.
نامیر ضمن قدردانی از مساعدت و همراهی فرماندار محترم و نماینده محترم شهرستان اظهار امیدواری کرد:
انشاء الله بتوانیم با همدلی و تلاش مضاعف کاستی ها و کمبودها را برطرف کنیم و خدمات شایسته و بهینه تری به مردم شریف شهرستان ارائه کنیم.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۰۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید