چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۲۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری :

با پیگیری مدیر عامل آبفا پرداخت حقوق جدید به آبداران بزودی انجام می شود

با پیگیری مدیر عامل آبفا پرداخت حقوق جدید به آبداران بزودی انجام می شود
(چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰) ۱۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین عبدالخانیان درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت حقوق کامل آبداران اظهار داشت: در حال حاضر ۹۶۰ نفر پرسنل آبدار و ۶۳۶ نفر نیروی طرحی در مجموعه آبفا خوزستان پس از ادغام و یکپارچه سازی به مجموعه پرسنل آبفا اضافه شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری افزود:قرارداد این نیروها طبق نوع فعالیت انها متفاوت بوده ومحل تامین حقوق این افراد نیز متفاوت است.
وی عنوان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار از محل کمک زیان به حساب آبفا خوزستان جهت واریز حقوق پرداخت شده بود که این اعتبار خاص نیروهای آبدار از محل کمک زیاد بود که پرداخت گردیده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری بیان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان دیگر از محل ردیف ۱۳ تبصره ۱۴ قانون بودجه نیز پرداخت شده است که خاص نیروهای حجمی (تامین نیروی انسانی )وقرارداد معیین روستایی بوده است که به تناسب تعداد نیروها به حساب شهرستانها واریز گردیده است.
وی با اشاره به دلیل عدم پرداخت حقوق کامل به آبداران تصریح کرد: اعتبار۱۰ میلیاردی کمک زیان ویژه آبداران عزیز مربوط به ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ و یک حقوق سال ۱۴۰۰ بوده است که با این حجم ۳ ماهه پرداختی مبلغ حقوق پرسنل بین ۶ تا ۱۱ میلیون تومان میشد که دلیل کسری پرداختی برخی از نیروهای آبدار دریافت مساعده بسیاری از آبداران در شهرهای مختلف استان از محل اعتبارات جاری و لزوم باز پرداخت این مبالغ بوده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری با اشاره به پیگیری ها و تلاش مدیر عامل آبفا خوزستان برای پرداخت حقوق به آبداران خاطر نشان کرد: شرکت آبفا خوزستان در حال حاضر در راستای تنظیم دو سند پرداختی که هرکدام به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خاص نیروهای آبدار و معوقات پیمانکاران است که بزودی حقوق دیگری به حساب آبداران پرداخت می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۴۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید