یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۴۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با اصلاح بخشی از شبکه فرسوده توزیع آب محقق شد؛

بهره مندی ۱۴۰ خانوار روستایی بهبهان از آب آشامیدنی پایدار

بهره مندی ۱۴۰ خانوار روستایی بهبهان از آب آشامیدنی پایدار
(یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰) ۰۷:۳۱



مدیر آبفا منطقه بهبهان تلاش بر رفع مشکلات کم آبی و اصلاح شبکه آب روستایی و شهری بهبهان تا رسیدن به نقطه مطلوب آبرسانی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با اشاره به اینکه تاکنون درصد بالایی از مشکلات کم آبی و افت فشار و اصلاح شبکه آب روستاهای این شهر برطرف گردیده از اجرای ۲ عملیات اصلاح خط انتقال آبرسانی به روستای تل کهنه و روستای سعادت آباد خبر داد.

وی با اشاره به اجرای عملیات اصلاح خط انتقال آبرسانی به کوی تل کهنه، تصریح کرد: در این عملیات
که یک هفته به طول انجامید، ۹۵۰ متر از خطوط لوله قدیمی و فرسوده شبکه توزیع آب این روستا جمع آوری و با جایگزینی لوله ۹۰ میلی متر پلی اتیلن‌، خط انتقال روستای تل کهنه از توابع بخش تشان نوسازی ووارد مدار بهره برداری شد.


نامیر افزود: با خاتمه این عملیات که به منظور افزایش کیفیت آبرسانی و جلوگیری از هدر رفت آب انجام شد، ۸۰ خانوار روستای تل کهنه از نعمت آب شرب بهداشتی مطلوب بهره مند شدند.

مدیر آبفا منطقه بهبهان در ادامه به اجرای عملیات اصلاح خط انتقال آبرسانی روستای سعادت آباد واقع در بخش شمالی شهر زیدون اشاره کرد.

وی اذعان داشت: در این عملیات،خط لوله فرسوده به طول ۱۱۰۰ متر لوله برچیده و لوله
پلی اتیلن جدید با قطر ۱۱۰ میلی متر پلی اتیلن جایگزین شد.

نامیر خاطرنشان ساخت: با خاتمه این عملیات آب وارد مدار بهره برداری شد و بیش از ۴۰ خانوار روستای سعادت آباد واقع در بخش شمالی شهر زیدون از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۹۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید