شنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۸
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۸۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بازدید رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تاسیسات های آبرسانی در اهواز

بازدید رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تاسیسات های آبرسانی در اهواز
(شنبه ۲ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۴۸
 
 
محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه استاندار خوزستان و مدیر عامل آبفا از تاسیسات های آبرسانی اهپاز بازدید کردند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه سلیمانی دشتکی استاندار و محمد رضا کرمی نژاد از برخی از تاسیسات آبرسانی اهواز بازدید کرد.
 
مخبر  از مجتمع آب‌رسانی شهید الماسی که کار تامین آب ۹۱ روستای غیزانیه را انجام می دهد بازدید کرد .
 
مخبر در سفر خود به خوزستان از بمنظور رسیدگی به مشکلات آبرسانی روستاهای استان از  تصفیه خانه آب شهدای شیبان نیز  بازدید کرد و آخرین وضعیت این تاسیسات مورد بررسی قرار گرفت.
 
محمد مخبر اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام تلاش داشته است  در چند روز اخیر کارهایی را برای برطرف کردن بحران آب در استان انجام دهد که از جمله تصمیماتی که گرفته شد تصویب پرداخت یکهزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان است.
 
مخبر دزفولی بیان کرد: ۷۰۲ روستا در خوزستان با مشکل آبرسانی مواجه هستند و برای بهبود شرایط آبرسانی به این مناطق مبلغ سه هزار میلیارد ریال نیاز است که ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت یکهزار میلیارد ریال را تقبل می کند.
 
رییس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: تهیه یکصد تانکر و ۱۵۰ مخرن آب برای روستاهایی که دچار بحران آب هستند از دیگر کارهایی است که این ستاد انجام داده است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۳۹۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید