سه شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۰۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

پیشگیری از هدر رفت ۱۵ هزار لیتر آب در خطوط انتقال آب حیات در مقطع اهواز با ۱۰ ساعت کار مستمر

پیشگیری از هدر رفت ۱۵ هزار لیتر آب در خطوط انتقال آب حیات در مقطع اهواز با ۱۰ ساعت کار مستمر
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۰۶



مدیر اداره آب حیات گفت: در راستای خدمات رسانی به همشهریان ، پرسنل آب حیات در پایش خطوط انتقال، اقدام به رفع نشتی در خط انتقال مقطع اهواز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، هیهاوند اظهار داشت: با پایش های میزان تولید ؛ فشار خط و سایر آیتم های مهم در بخش انتقال آب، نشتی در خط انتقال آب حیات گزارش شد که پس از بررسی اکیپ های کنترل خط ؛ یک مورد نشتی در خط انتقال ۱۰۰۰ میلیمتری فولادی در منطقه پشت فرودگاه اهواز جنب گیت شرکت نفت تأیید شد که کارشناسان دلیل بروز نشتی را پوسیدگی خط اعلام کردند .

وی افزود: در مواقع بروز چنین مواردی معمولأ بلافاصله اقدامات پیشگیرانه آغاز میگردد و اینبار هم پس از انجام بررسی های لازم از حیث نحوه اجرای کار ؛ در ساعات اولیه، پس از اعزام اکیپ تعمیرات و تجهیزات مورد نیاز در مدت زمان ۱۰ ساعت جوشکاری و آب بندی لازم صورت گرفت و ضمن پیشگیری از هدر رفت آب و پس از تأیید سلامت خط خدمات رسانی به حالت اولیه بازگشت .

هیهاوند در پایان ضمن اشاره به طول ۲۲۷ کیلومتری خط انتقال آب حیات وعبور این خط از مناطق شهری و روستایی گفت :
تلاش همکارنم در مجموعه آب حیات به لحاظ کنترل تاسیسات ۴ گانه و حفظ سلامت خط انتقال و در نهایت پایداری تولید و آبرسانی بی وقفه خصوصأ در فصل گرم سال بسیار ارزشمند و ستودنی است .

وی درپایان اظهار داشت رفع نشتی ها ؛ شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز معمولأ جزء برنامه های روزانه اکیپ های بهره برداری است و سعی میکنیم با پایداری خدمات رسانی وظیفه سقایی خود را به بهترین نحو اجرا کنیم .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۱۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید