شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

پایداری شبکه آبرسانی روستای امام زاده عبدالله (ره) با تعویض الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی

پایداری شبکه آبرسانی روستای امام زاده عبدالله (ره) با تعویض الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی
(شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۴:۵۰


رئیس اداره آبفا باغملک گفت: با تلاش همکاران اداره بهره برداری آبفا باغملک و صیدون و تیم مهندسی معاونت
بهره برداری شرکت آبفا استان، آبرسانی به روستای امام زاده عبدالله(ره) شهرستان باغملک پایدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، کردزنگنه اظهار داشت: با تلاش تیمهای عملیاتی، طی یک عملیات اجرایی الکترو پمپ سوخته تاسیسات آبرسانی روستای مذکور تعویض و نسبت به نصب الکتروپمپ جدید ۱۳۰ کیلووات در این تاسیسات اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعویض الکتروپمپ در سریعترین زمان ممکن انجام شد،افزود: به منظور جلوگیری از قطع آب اهالی روستا، خرابی الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی سریعا در دستور کار قرار گرفت که با خارج نمودن پمپ سوخته استارت کار انجام و با نصب الکتروپمپ جدید، تاسیسات آبرسانی روستا مجدد وارد مدار بهره برداری شد.

کردزنگنه در خاتمه تصریح کرد : به منظور اینکه اهالی این روستا در مدت تعمیر با مشکل بی آبی مواجهه نشوند در طول اجرای عملیات به وسیله تانکر به روستا آبرسانی انجام شد.

رئیس اداره آبفا باغملک در ادامه علت سوختگی الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای امام زاده عبدالله (ره) را هدررفت بالای آب و انشعابات غیرمجاز بر روی خط پمپاژ آب عنوان و تاکید کرد:با توجه به اینکه بخش اعظم هدر رفت آب مربوط به انشعابات غیر مجاز بوده به صاحبان انشعابات غیر مجاز در این روستا مهلت یک هفته ای داده میشود تا نسبت به قانونی نمودن انشعاب غیرمجاز اقدام کنند، در غیر این صورت از طریق مراجع قانونی به جد با افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب برداشت میکنند،برخورد خواهد شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۴۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید