سه شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

احداث باغ موزه دفاع مقدس،نقش مهمی در تبیین ۸ سال دفاع مقدس در خوزستان خواهد داشت

احداث باغ موزه دفاع مقدس،نقش مهمی در تبیین ۸ سال دفاع مقدس در خوزستان خواهد داشت
(سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۴:۴۶


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،سردار یوسفی در دیدار و گفتگو با عباسیان سرپرست شرکت آبفا استان ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای پیشرفت فیزیکی باغ موزه دفاع مقدس استان در اهواز گفت: این مجموعه بزرگ فرهنگی نقش مهمی در تبیین ارزش ها و جایگاه استان خوزستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس خواهد داشت.

وی بر نگاه متفاوت و نو به دوران دفاع مقدس و نقش رشادت های حماسه سازان و رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی مان در مقابل جنگ تحمیلی دشمن تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس جلوه کاملی از رشادت های ایثارگران است که ثمره آن نعمت صلح و امنیت کنونی در ایران اسلامیست.

در این دیدار عباسیان سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای تبیین ارزش ها و تاریخ دفاع مقدس برای جامعه خصوصا نسل جدید گفت: شرکت آبفا خوزستان در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۳۸ شهید سقا کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به مردم و خطوط جبهه و جنگ در زیر آتش دشمن دارد.

وی حضور ایثارگران،اعضای محترم خانواده شهدا و جانبازان در بدنه صنعت آبفا خوزستان را مایه مباهات این شرکت دانست و افزود: برای مجموعه بزرگ آبفا استان دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و این مجموعه بزرگ خدماتی با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها از هیچ تلاشی برای مجاهدت در خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد.

سرپرست شرکت آبفا خوزستان احداث باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان را طرحی بسیار مهم در راستای توسعه فرهنگی و حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان برشمرد و افزود: آبفا استان با داشتن تاریخچه پر افتخار برای آبرسانی در دوران دفاع مقدس ضمن همکاری از این فرصت ارزشمند برای معرفی مجاهدت سقایان شهید صنعت آبفا خوزستان استقبال می کند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید