سه شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۵۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

جلسه تعاملی آبفا منطقه دزفول با شورای اسلامی شهر برگزار شد

جلسه تعاملی آبفا منطقه دزفول با شورای اسلامی شهر برگزار شد
(سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۴:۳۸



به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان،در این جلسه که در صحن علنی شورای شهر دزفول برگزار شد ، نماینده معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان اظهار داشت : با توجه به اینکه مردم، اعضای شورای شهر را نمایندگان خود میدانند برخی مشکلات را با آنها مطرح میکنند لذا هماهنگی و تعامل دو ارگان در نهایت منجر به خدمات بیشتر به مردم میشود.

محمدرضا قاسمی تصریح کرد : جهت انجام پروژه ها و تکمیل زیرساخت‌های آبرسانی به تعامل شورای شهر و آبفا نیاز است.

نماینده معاونت درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان در این نشست افزود : آبفا دزفول هر شش ماه گزارشی از خدمات ارائه شده در زمینه انجام پروژه های آبرسانی و مهار فاضلاب به شورای شهر ارائه دهد تا اعضای این شورا از اقدامات انجام شده اطلاع داشته باشند تا در صورت مراجعه شهروندان جهت بیان مشکلات با اطلاعات بهتری پاسخگو باشند.

مدیر آبفا منطقه دزفول نیز در این نشست اظهار کرد : مجموعه آبفا دزفول خدمات دهی به شهروندان را وظیفه خود می‌داند و هیچگاه بخاطر خدمات ارائه شده و انجام پروژه ها منتی بر سر مردم نمی‌گذارد بلکه افتخار ما این است که خادم مردم هستیم .

مصطفی اسماعیل‌ سالم افزود : تعامل خوبی با شورای شهر انجام شده که این تعامل باید در جهت خدمات‌ رسانی به مردم افزایش یابد.

وی در ادامه گفت : باعث افتخار است که خادم مردم هستیم لذا حل مشکلات مردم در اولویت قرار دارد .

مدیر آبفا منطقه دزفول با اشاره به وجود مشکلات کمبود اعتبارات اضافه کرد : با وجود مشکلات عدیده مالی و ادغام آبفا روستایی با آبفا شهری ، اما آبفا دزفول در بحث حقوق ، مزایا و عیدی تا حدودی مشکلات را مرتفع کرده است.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تعاملات بیشتر و پیشرفت خدمات شهری ارائه دادند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۹۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید