دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۰۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف جلوگیری از هدر رفت آب؛

اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر

اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر
(دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹) ۱۲:۲۱

مدیر اداره آب و فاضلاب شوشتر گفت: اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر با هدف جلوگیری از هدر رفت آب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رستم عبدالله بود با اشاره به این خبر اظهار داشت : پس از اجرای شبکه در سالهای گذشته و بدلیل فرسوده شدن و نامرغوب بودن اتصالات بکار رفته ، متاسفانه شاهد شکستگی های متعدد در طول شبانه روز در شهرستان شوشتر می باشیم .

وی افزود : پس از کارشناسی دقیق سه منطقه که مدام دچار شکسگتی شبکه آبرسانی و هدر رفت آب در مناطق بودیم ، پس از اعزام کارشناس بهره برداری به مناطق مشخص شد شبکه آبرسانی استاندارد بکار نرفته و باعث هدر رفت آب و ورود خسارات به منازل و بالا رفتن پرت آب شده است .

مدیر اداره آبفا شوشتر. بیان کرد: در منطقه جاده صاحب الزمان اصلاح شبکه ای به طول 120 متر انجام شد، درخیابان مسجد جامع کوچه فرعی ، اصلاح شبکه ای بطول 100 متر و اصلاح شبکه جنب پل شهرک اندیشه بطول 80 متر با لوله 300 م م آهنی و استاندارد سازی انشعابات خانگی وتجاری اجرا شده است.

عبدالله پور تصریح کرد: بخاطر حساسیت و ازدهام مردم در این مناطق ، این اقدامات در برنامه کاری واحد بهره برداری قرار گرفت و در کمتر از دو هفته بطول کامل اقدامات لازم انجام و مشکل ساکنین دراین مناطق برطرف شد.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۰۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید