سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۴
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۰۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب
فقط تا پایان بهمن ماه فرصت باقی است:

دارندگان انشعاب غیر مجاز آب روستایی و شهری خوزستان با معرفی خود مشمول بخشودگی جرایم میشوند

دارندگان انشعاب غیر مجاز آب روستایی و شهری خوزستان با معرفی خود مشمول بخشودگی جرایم میشوند
(سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹) ۱۳:۵۴


 
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تا پایان بهمن ماه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن درفشان به افرادی که بصورت غیرمجاز نسبت به برداشت آب از شبکه توزیع اقدام می کنند، موکدا توصیه کرد: اینگونه افراد فقط تا پایان بهمن ماه سالجاری، فرصت دارند نسبت به قانونی نمودن انشعاب و دریافت اشتراک به ادارات آب و فاضلاب  و دفاتر پیشخوان در شهرهای استان مراجعه  نمایند.

وی تاکید کرد: در صوت عدم مراجعه این مشترکین در مهلت مقرر، علاوه بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز و اخذ جریمه، اشخاص متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

درفشان افزود: تلاش ها و اقدام های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب در شهرهای مختلف این استان با جدیت در حال انجام است و گروه های سیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تمامی شهرها و روستاهای تحت پوشش با هرگونه انشعاب آب غیرمجاز بشدت برخورد می کنند.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان  با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز آب علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آبفای خوزستان شده است، یادآور شد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می شود.

وی اذعان داشت: همچنان نیازمند همکاری شهروندان برای تبدیل انشعابات غیرمجاز هستیم و مردم هم باید برای تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز همکاری کنند.

درفشان در خاتمه به افرادی که بصورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب شهری و روستایی استفاده می کنند، توصیه کرد: با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا و دفاتر پیشخوان در شهرهای استان، تقاضای مجوز انشعاب قانونی نمایند.

تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۳۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید