سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۰۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب
اقدامات ۶ ماهه آبفا بهبهان پس از ادغام و یکپارچه سازی تشریح شد

بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در روستاهای بهبهان هزینه شد

بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در روستاهای بهبهان هزینه شد
(سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۱۰


مدیر منطقه آبفا بهبهان گفت:از ابتدای طرح ادغام شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، در بخش اصلاح، تعمیر و تجهیز حوزه روستایی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر ادغام آبفا شهری و روستایی را فرصتی کم نظیر برای خدمت رسانی جهادی قلمداد کرد و گفت: از ابتدای طرح یکپارچه سازی بیش از ۱۵ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی، تشان و زیدون هزینه شده است.

وی ادامه داد: این میزان هزینه به منظور اصلاح خطوط، تعمیر خطوط و تجهیز تاسیسات طی ۶ ماهه اخیر انجام شده است.

نامیر ضمن اشاره به تنگناها و برخی مشکلات، اقدامات انجام شده طی ماه های اخیر را ارزشمند و بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد:
طی این مدت بیش از ۶ هزار متر از خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی روستاهای بخش مرکزی و تشان اصلاح و بازسازی شد.

مدیر آبفا منطقه بهبهان ادامه داد:
این میزان اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای سرحد آقا، کوی مشهد، ده ابراهیم، دودانگه، کوی مسیری، گراب، آبلش، ویسی، حیات آباد مجیدی، بیدبلند، گرمز و کوی مسیری انجام شده است.

نامیر درخصوص تجهیز و نوسازی تاسیسات حوزه روستایی اذعان کرد:
در این بخش در روستاهای قالند، کره سیاه، بجک، تل کهنه، شاه غالب، گرمز، دودانگه، شهرک مطهری، شاه غالب و امین آباد الکتروپمپ جدید و ارتقاء یافته چاه های تاسیسات نصب و راه اندازی شد.

وی اجرای خط انتقال آبرسانی به دهستان دودانگه به طول ۴ کیلومتر را عملیاتی بزرگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این پروژه مشکل افت فشار آب مجتمع دودانگه با ۱۶ روستای تابعه برطرف گردد.

مدیر آبفا بهبهان دلیل حجم بالای تعمیرات در روستاهای بخش مرکزی، تشان و زیدون طی این مدت را انباشت خرابی های قبلی برشمرد و گفت:
در روستاهای بخش جنوبی زیدون، جاده امیرحاضر، کوی مسیری تشان، قنبری، کوی چهاردهی، مجتمع دودانگه، شهرک طالقانی، بدلی، منصوربیگی، حیات آباد مجیدی، گرمز، کوی کلگه زار، ویسی، بیدبلند، لاسبید، آبلش و بجک خطوط انتقال و شبکه آبرسانی در نقاط مختلف تعمیر و مرمت شد.

نامیر در خاتمه ضمن اشاره به افزایش وصول مطالبات و درآمد طی این مدت، تحرک و تلاش بیش از پیش نیروهای حوزه مشترکین را مطلوب و امیدوار کننده خواند و گفت:
انشاالله با همدلی و انسجام مضاعف و در راستای اهداف عالیه سازمان، بتوانیم در خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی منشاء اثر خیر باشیم.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۳۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید