سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۹۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
با حضور مدیر عامل آبفا خوزستان؛

روند اجرایی طرح های حوزه آبفا در اندیمشک بررسی شد

روند اجرایی طرح های حوزه آبفا در اندیمشک بررسی شد
(سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹) ۰۷:۱۸


سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با حضور دکتر حقیقی پور مدیر و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی روند اجرای طرح های حوزه آبفا در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی اظهار داشت: با حضور دکتر حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی روند اجرای طرح های حوزه آبفا در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک بررسی شد.

وی افزود: خدمات لازم و کوتاه مدت با هدف بهبود وضعیت آبرسانی به روستاها و مناطق شهری بخش الوار گرمسیری و شهرهای چم گلک و توسعه روند اجرایی طرح های عمرانی این حوزه با توجه به در پیش رو بودن فصل گرما و مورد توجه قرار گرفت.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: بررسی معضلات و کمبودها در خدمات رسانی به مردم شهرستان در بخش حوزه آبفا شهری و ارائه عملکرد و خدمات آبفا و پیشنهادات برای بهبود وضعیت موجود از جمله دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت .

وی بیان کرد: دکتر حقیقی پور نیز در این جلسه توجه و توسعه خدمات این حوزه و به روز رسانی خدمات این حوزه با بسیج تمام امکانات را با همکاری و مشارکت همه بخش های اداری و محلی مورد توجه و تاکید قرار داد و تصمیمات لازم را اعلام کردند.

تنظیم : بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۱۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید