سه شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۵۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

خط ۶۰۰ انتقال آب طرح جامع آبادان از ایستگاه ثامن الائمه به تلمبه خانه جمشید آباد تعمیر شد

خط ۶۰۰ انتقال آب طرح جامع آبادان از ایستگاه ثامن الائمه به تلمبه خانه جمشید آباد تعمیر شد
(سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۰۷

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا منطقه آبادان از تعمیر خط ۶۰۰ پلی اتیلن انتقال آب طرح جامع آبادان از ایستگاه ثامن الائمه به تلمبه خانه جمشید آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهرداد طهماسبی در اینباره گفت: به دنبال گزارشات واصله از نشت آب در فلکه ورودی شهر ابتدای جاده آبادان به ماهشهر، نیروهای تعمیرات آب آبفا این منطقه سریعا به محل اعزام و عملیات حفاری را آغاز کردند‌.

وی تصریح کرد: تعمیر خط ۶۰۰ پلی اتیلن با تلاش های بی وقفه نیروهای زحمتکش تعمیرات مستقر در مناطق ۱ و ۳ به مدت ۱۲ ساعت ادامه داشت و اکنون آب در این خط وارد مدار بهره برداری شده است.

طهماسبی با اشاره به علل شکستگی لوله‌های پلی اتیلن، تصریح کرد: شکستگی اینگونه لوله ها می تواند به چند علت از جمله فشار ماشین آلات سنگین و سبک، انبساط و انقباض زمین بر اثر سرما و گرما که منجر به ترک طولی یا عرضی لوله می شود، دپو لوله زیر حرارت و نور خورشید که منجر به پوسیدگی و از دست دادن مواد پلی اتیلن می شود، عدم تولید نامرغوب جنس لوله در کارخانجات سازنده شکل گیرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا منطقه آبادان، بیان کرد: جا دارد از زحمات همه دست اندرکاران به ویژه نیروهای خدوم و پرتلاش واحد تعمیرات آب آبفا منطقه آبادان تقدیر و تشکر کنم.


تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۸۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید