چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۶
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۴۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

الکتروپمپ شهر بیدروبه تعویض شد

الکتروپمپ شهر بیدروبه تعویض شد
(چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹) ۰۷:۵۶

سرپرست اداره آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: الکتروپمپ شهر بیدروبه با تلاش کارکنان تاسیسات و بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، کریم ملک خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: الکتروپمپ شهر بیدروبه با تلاش کارکنان تاسیسات و بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک تعویض شد.

وی افزود: این عملیات با تلاش و برنامه ریزی کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک و با هدف تقویت فشار آب در مناطق مختلف شهر بیدوربه به اجرا رسیده است.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: برای اجرای این طرح بالکترو پمپ ۱۱۰ کیلووات آن تعویض و یک عدد الکترو موتور ۱۱۰جدید با پمپ ۱۴ طبقه در این منطقه نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: الکتروپمپ شناور 110 کیلووات آبرسانی به شهر حسینیه، الکتروپمپ شناور 110 کیلووات آبرسانی به شهر بیدروبه و الکتروپمپ شناور 5/5 کیلو وات چاه روستای پل زال از جمله دیگر خدماتی بوده که در روزهای گذشته و با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اجرا و به پایان رسیده است.

ملک خدایی بیان کرد: تمامی این التکروپمپ ها مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان نصب و تجهیز شده اند و با آغاز فعالیت آن ها خدمات حوزه آبفا تقویت شد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۵۵۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید