سه شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۳۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب
معاون بهره برداری فاضلاب امور آبفا منطقه آبادان خبرداد

استقرار ۴ اکیپ برای رفع آب گرفتگی در نقاط مختلف آبادان

استقرار ۴ اکیپ برای رفع آب گرفتگی در نقاط مختلف آبادان
(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۴۷

استقرار ۴ اکیپ برای رفع آب گرفتگی در نقاط مختلف آبادان

معاون بهره برداری فاضلاب امور آبفا منطقه آبادان، از استقرار ۴ اکیپ در مناطق ذوالفقاری، کوی کارگر، بلوار ولایت و دهکده بریم برای رفع آبگرفتگی ناشی از بارندگی اخیر در شهر آبادان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حمیدرضا معینی فر، با اشاره به بارندگی اخیر در آبادان و گرفتگی فاضلاب در بسیاری از نقاط مختلف سطح این شهرستان، اظهار کرد: در بارندگی روز یکشنبه، کلیه نیروهای خدوم آبفا منطقه آبادان به حالت آماده باش در آمدند و در کف خیابان ها بودند.

وی افزود: متاسفانه برخی نقاط آبادان از جمله کوی قدس به دلیل گرفتگی کانال دفع آب های سطحی دچار آب گرفتگی شدند.

معینی فر افزود: در این راستا اکیپی متشکل از نیروهای این معاونت را به همراه یک دستگاه جنتکس به منطقه کوی قدس آبادان که دچار آب گرفتگی شده بود درجهت تعامل و همکاری با شهرداری اعزام کردیم.

معاون بهره برداری فاضلاب امور آبفا منطقه آبادان تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم وضعیت را تا حدودی پایدار کنیم، البته تلاش ما برای رفع آب گرفتگی در دو کوچه دیگر از این منطقه ادامه دارد.

معینی فر با اشاره به استقرار ۴ اکیپ برای رفع آبگرفتگی در نقاط مختلف آبادان گفت: پرسنل معاونت بهره برداری فاضلاب آبادان در مناطقی همچون کوی ذوالفقاری (ذوالفقار ۱۶۰)، کوی کارگر (پشت دبیرستان حضرت صدیقه کبری (س))، بلوار ولایت (پشت سازمان انتقال خون) و دهکده بریم جهت رفع آبگرفتگی های ناشی از بارندگی در حال فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: بامداد روز دوشنبه طی تماس تلفنی اهالی دهکده بریم ایستگاه فاضلاب این منطقه دچار مشکل شده بود که بلافاصله نیروهای این معاونت به همراه پرسنل برق به محل اعزام و هم اکنون نیز در حال رفع مشکل هستند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۹۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید