سه شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۸۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

نوسازی انشعابات فرسوده آب شرب شهر صفی آباد دزفول

نوسازی انشعابات فرسوده آب شرب شهر صفی آباد دزفول
(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۱۳

مدیر آبفا منطقه دزفول از نوسازی انشعابات فرسوده شهر صفی آباد به طول یک هزار و ۲۹۳ متر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اسماعیل سالم گفت : به دنبال مطالبات مردمی و به منظور کاهش هدررفت و پرت آب ، حل مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر صفی‌آباد و افزایش توان مدیریت تولید و توزیع آب شرب ، نوسازی انشعابات این شهر در دستور کار قرار گرفت و پس از اخذ موافقت نامه انجام شد.

وی افزود : این پروژه در پنج فاز طی دو ماه گذشته انجام گرفت که در مجموع ۱۶۶ مورد انشعاب فرسوده به طول یکهزار و ۲۹۳ متر به وسیله لوله و اتصالات ۱.۲ و ۳.۴ نوسازی شد.

اسماعیل سالم هزینه انجام این پروژه را تاکنون مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد : انشعابات مذکور به دلیل جنس نامرغوب لوله و اتصالات ، عمق کم حفاری ، زیرسازی و روسازی نامناسب در گذشته ، چندین بار دچار خرابی و شکستگی میشد که باعث بوجود آمدن حفاریهای متعدد جهت تعمیر این شکستگی ها در سطح معابر و خیابان های شهر صفی آباد بود که با این اقدام مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

مدیر آبفا منطقه دزفول در پایان با اشاره به نتایج موثر این اقدام اضافه کرد : نوسازی انشعابات آب صفی‌آباد ، تقویت فشار آب مناطق اجرای طرح ، کاهش پرت آب و جلوگیری از هدر رفت ، پایداری شبکه توزیع آب شرب و رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۱۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید