چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۱۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در گفت و گو با مدیرعامل تعاونی مصرف آبفا شرکت خوزستان عنوان شد:

جهش در ارائه خدمات رسانی به کارکنان

جهش در ارائه خدمات رسانی به کارکنان
(چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹) ۱۵:۵۴

مدیرعامل تعاونی مصرف شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رشد خدمات رفاهی به کارکنان در سال 99 خبر داد.

شرکت تعاونی مصرف کارکنان با نگاه جدی به ایجاد تنوع در عرضه محصولات ، در اختیار گذاشتن کالا و اجناس با سهل ترین شرایط ( نقد و اقساط ) به اعضاء و بازپرداخت مناسب هزینه ها را در اولویت کاری خود قرار داده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا جزایری با بیان اینکه شرکت آبفا خوزستان از لحاظ تعداد پرسنل یکی از بزرگترین شرکت های آب و فاضلاب کشور محسوب می شود گفت: برغم تعدد کارکنان در حوزه ستاد و اداره های تابعه و تنگناهای مالی موجود با نگاه خاصی که مدیرعامل شرکت به بخش رفاه کارکنان داشته در سال 99 گامهای بسیار خوبی در این راستا برداشته شده است.

وی اقدامات انجام شده برای تحقق رفاه کارکنان را برشمرد و با نگاهی اجمالی به آمار عملکرد تعاونی مصرف در سال 99 اظهار داشت: برای نخستین بار در مجموعه شرکت طرح فروش اقساطی پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه با 50 درصد تخفیف، بدون پیش پرداخت و اقساط 6 ماهه ، فروشگاه تعمیرات و تامین قطعات  بدون پیش پرداخت و اقساط 4 ماهه بدون سقف ، فروشگاه محصولات پروتئینی تا سقف 1 میلیون با اقساط 3 ماهه بدون پیش پرداخت در مجموعه ستاد انجام شد که با توجه به قراردادهای منعقد شده، همکاران در حال استفاده از طرحهای مذکور هستند.

جزایری همچنین عقد قرارداد با بانک مهر ایران برای بهره مندی همکاران شرکت برای دریافت کالا کارت 20 میلیون تومانی  در قالب خرید لوازم خانگی، تلفن همراه، هزینه های دندان پزشکی از دیگر خدمات تعاونی به کارکنان  عنوان کرد.

مدیرعامل تعاونی مصرف شرکت آب و فاضلاب خوزستان همچنین از پیگیری جهت عقد قرارداد با فروشگاههای فروش تلفن همراه خبر داد و گفت: در حال حاضر به منظور ارائه خدمات به همکاران عزیز عقد قرارداد و شرایط آن در حال پیگیری است.

وی افزود: همچنین نسبت به تامین و توزیع ماسک 3 لایه با تایید نمونه مورد تایید اداره صنعت و معدن، نیز اقدام شد.

جزایری برنامه ریزی جهت ایجاد سامانه تعاونی ، بهره مندی بازنشستگان از خدمات تعاونی مصرف آبفا خوزستان را  از دیگر اقدامات عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: متتظر نظرات ، انتقادها و پیشنهادات سازنده اعضا محترم در جهت هر چه بهتر شدن روند ارائه خدمات شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان هستیم .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۱۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید