سه شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۰۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

رژه خودرویی و آماده باش مقابله با کرونا در اندیمشک برگزار شد

رژه خودرویی و آماده باش مقابله با کرونا در اندیمشک برگزار شد
(سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹) ۰۷:۱۵

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: رژه خودرویی و آماده باش مقابله با کرونا با حضور کارکنان آبفا به میزبانی اندیمشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی اظهار داشت: رژه خودرویی و آماده باش مقابله با کرونا با حضور کارکنان آبفا به میزبانی اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: این عملیات با همکاری فرمانداری، ستاد مقابله با کرونا، شبکه بهداشت و درمان و دیگر بخش های اداری شهرستان اندیمشک و با هدف آموزش و پیشگیری از انتقال از ویروس کرونا به اجرا رسید.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان اندیمشک و دستور العمل های وزارت بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مورد توجه و تاکید مجموعه آبفا منطقه اندیمشک بوده و در این زمینه برنامه ریزی لازم به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در اندیمشک، عنوان کرد: هم چنین با پیگیری های انجام شده خدمات حوزه آبفا در حوزه الکترونیک افزایش و شاهد کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری هستیم.

ملک خدایی افزود: بیش از این نیز و با همکاری شهرداری اندیمشک عملیات گندزدایی و ضدعفونی واحدهای مختلف اداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به اجرا رسید.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۶۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید