چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۹۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات تعویض تجهیزات برق طرح آبرسانی امیر سیف به اجرا رسید

عملیات تعویض تجهیزات برق طرح آبرسانی امیر سیف به اجرا رسید
(چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹) ۱۹:۴۸

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعویض و بهسازی تجهیزات برق طرح آبرسانی امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به اجرا رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی اظهار داشت: عملیات تعویض و بهسازی تجهیزات برق طرح آبرسانی امیر سیف بخش الوار گرمسیر با تلاش کارکنان آبفا منطقه اندیمشک به اجرا رسید.

وی افزود: با اجرای این عملیات، تجهیزات برق تاسیسات آبرسانی موجود در طرح آبرسانی امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به صورت کامل با تجهیزات جدید بهسازی شد.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: با اجرای این طرح مشکل افت فشار آب در بخش الوار گرمسیری به صورت کامل رفع و روند خدمت رسانی به شهروندان به حالت عادی بازگشته است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگ و متنوع آب در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و منطقه اندیمشک برای رفع مشکلات و توسعه خدمات آبفا در بخش الوار گرمسیری تلاش و برنامه ریزی جدی انجام و امیدواریم در کم ترین زمان ممکن طرح های این حوزه تکمیل و به بهره برداری برسند.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۰۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید