شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۸۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
معاون درآمد و خدمات مشترکین آبفا خوزستان عنوان کرد:

مسیر حرکت حوزه مشترکین دزفول مطلوب است

مسیر حرکت حوزه مشترکین دزفول مطلوب است
(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۲۹


محسن درفشان در نشست تحلیل و بررسی عملکرد ۶ ماهه اول سال، واحد درآمد و امور مشترکین آبفا منطقه دزفول که در محوطه باز اداره مرکزی برگزار شد ، واحد مشترکین آبفا منطقه دزفول را یک الگو برای واحد مشترکین شهرهای خوزستان معرفی کرد و افزود : موفقیت امروز واحد مشترکین آبفا منطقه دزفول نشان از یک حرکت تیمی در این واحد دارد.

درفشان عملکرد مشترکین آبفا دزفول را در ۶ ماهه ابتدای سال مثبت ارزیابی کرد و ضمن ادامه همین راه در این چند ماه باقیمانده بر استفاده از روش های نوین وصول درآمد تاکید کرد.

درفشان جایگاه درآمد و امور مشترکین را مهم توصیف کرد و افزود: این بخش در ارتباط مستقیم با مردم است پس هر چه زمان پاسخگویی کاهش یابد میزان رضایتمندی مردم افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

معاون درآمد و خدمات مشترکین آبفا خوزستان با اشاره به شاخصه‌های اداره آبفا منطقه دزفول گفت : واحد امور مشترکین ادارات دیگر آبفا استان میتوانند در مباحث نحوه وصول مطالبات و آورد ریالی از تجربیات ابفا دزفول به عنوان یک الگو بهره گیرند.

درفشان در ادامه اظهار داشت : کارکنان واحد مشترکین با توجه به ارتباط مستقیم با شهروندان به عنوان نمایندگان وزارت نیرو و مجموعه آبفا کشور و خوزستان هستند لذا ضروری است اشراف کاملی نسبت به موضوعات کاری داشته باشند.

مدیر آبفا منطفه دزفول نیز در نشست تحلیل و بررسی عملکرد 6 ماهه اول سال ، از واحد مشترکین آبفا منطقه دزفول را عنوان یکی از واحدهای با برنامه این اداره برشمرد و ایجاد خدمات غیرحضوری واحد مشترکین در شرایط کرونا را اقدامی خلاقانه در راستای خدمت به شهروندان عنوان کرد.

مصطفی اسماعیل سالم تصریح کرد : یکی از دلایلی که مهم بودن این واحد را نشان می دهد ارتباط مستقیم کارکنان با مردم است لذا این موضوع مسئولیت کارکنان امور مشترکین را بیش از سایر واحد ها کرده است.

مدیر ابفا منطقه دزفول، صدور و توزیع ۴۶۰ هزار و ۱۸۸ قبض در ۶ ماهه اول، ۲۸ درصد پیشرفت فروش آب نسبت به مشابه سال ۹۸، ۵۸ درصد پیشرفت وصول آب بها نسبت به مشابه سال ۹۸ ، واگذاری ۱۸۲۲ فقره واگذاری انشعاب آب و ۴۹۱ فقره واگذاری انشعاب فاضلاب را از اقدامات واحد مشترکین ابفا منطقه دزفول برشمرد و تعداد کل اشتراکات دزفول تا پایان شهریور ۹۹ را
بالغ بر ۱۲۰ هزار اشتراک فعال عنوان کرد.


تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۹۸۴

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید