شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۴
سرویس : آب
کد خبر : ۳۷۸۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات رفع گرفتگی لوله توزیع آب شهرک صنعتی اندیمشک به اجرا رسید

عملیات رفع گرفتگی لوله توزیع آب شهرک صنعتی اندیمشک به اجرا رسید
(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۱۴


سرپرست اداره آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات رفع گرفتگی لوله توزیع آب شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک با هدف تامین نیازهای واحدهای تولیدی شهرستان به اجرا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی درباره این خبر اظهار داشت: عملیات رفع گرفتگی لوله توزیع آب شهرک صنعتی شماره یک شهر اندیمشک با هدف تامین نیازهای واحدهای تولیدی شهرستان به اجرا رسید.

وی افزود: با اجرای این عملیات رفع گرفتگی لوله 110 به میزان 100 متر رفع گرفتگی شد و روند خدمت رسانی به شهروندان و واحدهای تولیدی شهرستان اندیمشک در شهرک صنعتی شماره یک به حالت عادی بازگشت.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: این عملیات با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه و عملیات و در کم ترین زمان ممکن به اجرا رسیده است و آب شرب مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرستان تامین شده است.

ملک خدایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به جهت حمایت از تولید در کشور، بیان کرد: شرکت آب وفاضلاب استان خوزستات در این مسیر تمام ظرفیت های خود را بسیج کرده است و با توجه به تلاش و برنامه ریزی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در راستای ایجاد طرح های بزرگ و کوچک تولیدی و صنعتی، آمادگی لازم در جهت توسعه اقتصادی اندیمشک و ارائه خدمات مطلوب در حوزه آبفا وجود دارد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۹۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید