شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۸۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

آئین تجلیل از خانواده شهید نظری با حضور کارکنان آبفا اندیمشک برگزار شد

آئین تجلیل از خانواده شهید نظری با حضور کارکنان آبفا اندیمشک برگزار شد
(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۰۹

سرپرست اداره آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: آئین تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم مهدی نظری از سرابازان والا مقام جبهه مقاومت با حضور کارکنان آبفا منطقه اندیمشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: آئین تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم مهدی نظری از سرابازان والا مقام جبهه مقاومت با حضور کارکنان آبفا منطقه اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: کارکنان واحدهای مختلف اداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با حضور در منزل این شهید والا مقام مدافع حرم به خانواده محترم و معظم شهدای دیار سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: شهدا سرمایه های معنوی و اعتقادی ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی هستند و کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با حضور در این مراسم و هم چنین آئین های وداع و خاکسپاری این شهید والا مقام مدافع حرم بار دیگر همراه با دیگر شهروندان دیار یک هزار شهید اندیمشک، حماسه ای پر شور خلق و ثبت کردند.

ملک خدایی با بیان این که شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان بر اجرای ویژه برنامه های فرهنگی تاکید و در این زمینه تلاش و برنامه ریزی می شود، گفت: اندیمشک امروز شهر وحدت و سازندگی و خادمین حسین(ع) لقب گرفته و به همین جهت تمام خدمات و امکانات آب و فاضلاب برای توسعه خدمات این حوزه بسیج می شود.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۱۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید