شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۶۴۸
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

انشعاب بیمارستان شهر بیدروبه وصل شد

انشعاب بیمارستان شهر بیدروبه وصل شد
(شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹) ۰۸:۵۴

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با اعلام این خبر گفت: انشعاب بیمارستان شهر بیدروبه وصل شد و این طرح شاخص بهداشتی به زودی به بهره می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خورستان، علی رضا بنیادی اظهار داشت: انشعاب بیمارستان شهر بیدروبه وصل شد و این طرح شاخص بهداشتی به زودی به بهره می رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح یک خط لوله دواینچ با تلاش کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک مورد استفاده قرار گرفت و عملیات اتصال انشعاب مورد نیاز بیمارستان شهر بیدروبه نصب شد.

مدیر اداره آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: بیش از این نیز برای تامین نیاز آب شرب مورد نیاز کوی سلامت شهر بیدروبه طرح توسعه شبکه آبرسانی به میزان 800 متر به اجرا رسید.

وی عنوان کرد: این طرح با لوله ۱۱۰ به اجرا رسیده است و با بهره برداری از آن ۱۰۰ خانوار در شهر بیدروبه از آب سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

بنیادی با اشاره به آمادگی کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان در جهت توسعه و تقویت خدمات مورد نیاز شهروندان در ارتباط با طرح های حوزه بهداشت و درمان خوزستان، افزود: بیش از این نیز همکاری لازم جهت واگذاری انشعاب آب مورد نیاز کلینیک چشم پزشکی اندیمشک به اجرا رسیده بود.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: بیمارستان شهر بیدروبه یکی از شاخص ترین طرح های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بوده و پیش بینی می شود، شهریورماه امسال و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهره برداری برسد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۲۷۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید