سه شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۶۴۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

نشست هم اندیشی مدیران آبفا اندیمشک برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران آبفا اندیمشک برگزار شد
(سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۷

مدیر آبفا منطقه اندیمشک گفت: نشست هم اندیشی مدیران آبفا اندیمشک با هدف هماهنگی واحدهای مختلف و تاکید واحدهای اداری بر افزایش توان و خودکفایی مالی و روند ارائه خدمات به شهروندان برگزار و تمهیدات مورد نیاز پیش بینی و فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در این نشست، علیرضا بنیادی با اشاره
به اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خوزستان، گفت: اجرای این طرح می تواند زمینه توسعه خدمات و تامین رضایت شهروندان از خدمات حوزه آبفا را فراهم کند.

وی با بیان این که تمهیدات اجرای این طرح مطابق با دستور العمل های شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده است، خاطر نشان کرد: نشست هم اندیشی مدیران آبفا با هدف هماهنگی و تسریع در روند اجرای این طرح در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که اجرای طرح یکپارچه سازی آبفا نباید در مسیر اجرای خدمات مورد نیاز شهروندان خلل ایجاد کند، افزود: با تمهیدات شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان و تلاش کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک روند خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد.

بنیادی بیان کرد: تمام خدمات این حوزه بسیج و آمادگی مناسب فراهم شده است و امیدواریم با اجرای این طرح زمینه را برای تامین رضاست شهروندان و اجرای خدمات مورد نیاز حوزه آب و فاضلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی در کم ترین زمان ممکن به اجرا رسد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۱۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید