شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۶۰۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر اداره آبفا اندیمشک:

واگذاری انشعاب آب به بناهای غیر مجاز و املاکی که مجوز لازم ندارند ممنوع است

واگذاری انشعاب آب به بناهای غیر مجاز و املاکی که مجوز لازم ندارند ممنوع است
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۲۸


مدیر اداره آبفا اندیمشک گفت: ارائه هر گونه خدمات از جمله آب، برق و گاز چه در حوزه شهر و چه روستا به بناهای غیرمجاز و املاکی که فاقد مجوزات لازم هستند، غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: ارائه هر گونه خدمات از جمله آب، برق و گاز چه در حوزه شهر و چه روستا به بناهای غیرمجاز و املاکی که فاقد مجوزات لازم هستند، غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی افزود: به همین جهت از تمام شهروندان گرامی تقاضا می گردد ضمن توجه و رعایت قانون تنها در املاکی به احداث بنا، ساخت و ساز و درخواست واگذاری انشعاب آب نمایند، که دارای مجوزات لازم و اسناد کافی بوده و هم.چنین به تایید مراجع ذی صلاح رسیده باشند.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است املاکی امکان واگذاری و استفاده از خدمات آب و فاضلاب را دارند که تمام مراحل واگذاری، مالکیت و انتقال سند را مطابق قانون طی کرده باشند، در غیر این صورت امکان واگذاری انشعاب آب به این اراضی و املاک وجود ندارد و هر گونه واگذاری انشعاب و خسارت به اموال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان جرم بوده و مطابق قانون و از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان و جبران خسارت های وارد شده، به اجرا می رسد.

وی افزود: شهروندان گرامی برای اطلاع از مراحل واگذاری انشعاب آب و طی مراحل قانونی به خدمات مشترکین آب وفاضلاب منطقه اندیمشک به آدرس: جاده سد دز نبش بلوار شهید رشیدی مراجعه و از خدمات این حوزه برخوردار شوند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۹۸۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید