شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۸۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

انجام عملیات تعمیر شیر هوا و بای پاس حوضچه های خط انتقال آب حیات به تاسیسات سید حسن

انجام عملیات تعمیر شیر هوا و بای پاس حوضچه های خط انتقال آب حیات به تاسیسات سید حسن
(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۱۱

مدیر اداره آب حیات گفت:در راستای خدمات رسانی به همشهریان و کاهش قطعی های شبکه،پرسنل آب حیات در پایش خطوط انتقال، اقدام به تعمیر شیرهوا و بای پس حوضچه های خط انتقال کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد مهدیزاده در این باره گفت: بدنبال پایش و کنترل خط انتقال آب حیات، کارکنان واحد تعمیرات و بهره برداری تاسیسات مرکزی و تاسیسات شماره ۱ آب حیات متوجه نشتی در حوضچه شیر هوا و بای پاس مربوط به خط ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به تاسیسات سید حسن شدند که با اعزام اکیپ نسبت به اصلاح آن خط اقدام شد.

وی تصریح کرد : مجموعه امور آب حیات از مدتها قبل به غیر از آبرسانی به صنایع ، روستاهای مسیر شوشتر تا دارخوین، بخشی از شهرستان اهواز، شهرستان کارون و شیرین شهر، افتخار انتقال آب به تاسیسات سید حسن را نیز در کارنامه خود دارد .

مهدیزاده ادامه داد: با توجه شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا خصوصا در استان خوزستان که در وضعیت قرمز بسر میبرد پرسنل آب حیات بصورت شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند و همچون بحران های قبلی پیش آمده ثابت کردند که همیشه در صف اول خدمتگذاری ثابت قدم خواهند بود . لذا با مشاهده نشتی و به منظور پیش گیری از هدر رفت آب و کاهش احتمالی کیفیت خدمات رسانی بلافاصله با اعزام اکیپ و امکانات لازم وارد عمل شده و نشتی مورد نظر را در کمترین زمان ممکن برطرف نمودند .

مدیر اداره آب حیات، بازدید و عیب یابی از جرثقیل سقفی تاسیسات سید حسن، رفع اشکال نشتی در حوضچه های خط انتقال آب حیات، بهسازی الکترو موتور پمپ در تاسیسات شماره ۲ آب حیات به منظور افزایش کیفیت آبرسانی در تاسیسات شماره ۲ آب حیات را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در راستای پایداری خدمات رسانی به مشترکین در دو بخش آبرسانی شهری و روستایی عنوان کرد.

گفتنی است: خط ۴۰۰ میلیمتر آب حیات با ۸ کیلومتر طول و ظرفیت انتقال ۸ الی ۱۰ هزار متر مکعب، آب مورد نیاز ۶۰ روستا از حوالی شهرهای هفتکل و رامهرمز را تامین مینماید .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۸۴۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید