شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۸۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر اداره آبفا ماهشهر:

شهروندان ماهشهری هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند

شهروندان ماهشهری هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند
(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۵۵

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه ماهشهر گفت: مردم برای جلوگیری از قطع و افت فشار آب در این ایام ،در مصرف صحیح و اصولی آب دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین امیری  با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب از ماه پایانی سال گذشته بعلت شیوع کووید ۱۹ تاکنون افزایش یافته است، اظهار کرد: با توجه به کاهش فشار آب و کمبود آب در مناطق مختلف شهرستان، ضروری است مشترکان شهری برای جلوگیری از قطع آب و افت فشار آن در مصرف صحیح و اصولی این مایه حیاتی با ارزش، دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ به دلیل توصیه‌های مکرر متخصصان به رعایت بهداشت فردی و افزایش دمای هوا در این روزها سبب شده در شهرستان ماهشهر مصرف آب افزایش چشمگیری داشته باشد و گاه با قطع آب و افت فشار نیز مواجه شود.

امیری اذعان داشت: با توجه به لزوم دسترسی به آب سالم و بهداشتی، واحد عملیات آب و فاضلاب منطقه ماهشهر بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند تا مشکل افت فشار و قطعی اب در این مدت رخ ندهد.
وی در پایان تاکید کرد:در این ایام ضمن رعایت نکات بهداشتی در مصرف صحیح و اصولی آب صرفه جویی کنند تا مشکل قطع آب در مناطق دچار مشکل نیز مرتفع شود.

تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۰۹۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید