دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
در سالی که گذشت محقق شد/

بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه آب در خرمشهر

بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه آب در  خرمشهر
(دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۰۳


مدیر امور آبفا منطقه خرمشهر گفت: ۵ هزار و ۳۷۰ متر لوله گذاری در بخش توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب در سال گذشته در محدوده شهر خرمشهر انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، غلامرضا پورجلالی اظهار داشت:با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی،افزایش کمی و کیفی فشار آب و رفع شکستگی ها، ۳۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه در سطح شهر خرمشهر و ۲۰۷۰متر اصلاح شبکه خطوط آب در سال گذشته در این شهر انجام شده است.

وی در تشریح خدمات واحد عملیات آب به نصب ۲۸۰ انشعاب آب و قطع ۵۰۰ اشتراک دو انشعابه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته با هدف کاهش پرت آب در خرمشهر، ۲ کنتور حجمی یکی به قطر ۲۵۰ میلیمتر در ورودی شهرک صنعتی و یک کنتور حجمی به قطر ۴۰۰ میلیمتر در ورودی ایستگاه پمپاژ آبفا روستایی نصب شد.
پورجلالی تاکید کرد با انجام این اقدامات در مجموع قدم های مثبتی در جهت ساماندهی خدمات آب برداشته شد.

مدیر آبفا منطقه خرمشهر در ادامه به فعالیت های واحد فاضلاب این امور اشاره و اذعان داشت: طی سال گذشته بیش از ۴ هزار دهنه منهول فاضلاب و ۱۵۰ کیلومتر از خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب خرمشهر شستشو و لایروبی شد.

پور جلالی در اشاره به معضل سرقت مکرر درب های منهول در سطح شهر و در تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: مطمئنا برای هر درب منهول تخریب شده برنامه ای جایگزینی و بازسازی داریم که این مهم به مرور انجام خواهد شد.بطوریکه طی سال ۹۸، ۲۱۹۰ دریچه بتنی و بیش از ۱۳۰۰ دریچه ترافیکی فاضلاب در سطح شهر بر روی منهولها نصب شد.

وی افزود: در سال گذشته بیشتر از ۷۹۰ دریچه با همت واحد فاضلاب همسطح سازی شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۶۸۴

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید