دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۶:۵۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۷۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
باهدف تقویت آب آشامیدنی شهر انجام شد:

نصب پمپ در چاه تأمین کننده آب شرب شهر شاوور

نصب پمپ در چاه تأمین کننده آب شرب شهر شاوور
(دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹) ۰۶:۵۷


مدیر منطقه آبفا شوش از تغییر عمق و نصب پمپ در چاه شماره ۳ شهر شاوور توسط نیروهای تعمیرات آبفا شاوور خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سید منتصر موسوی نسب اذعان داشت: به منظور افزایش دبی آب برای گذر از تابستان و نیز تأمین نیاز آبی شهر شاوور بلحاظ نزدیک شدن به فصل گرم و پیک مصرف آب شرب، جلوگیری از افت فشار احتمالی و بمنظور آبدهی بیشتر پمپ 22kw چاه این شهرستان با تغییر عمق به میزان24متر تعویض و پمپ 30kwجایگزین شد. 

وی خاطر نشان ساخت: با تعویض و جایگزینی پمپ جدید به جای پمپ قبلی ، چاه مذکور با آبدهی مطلوب و با کیفیت به میزان ۳۰ لیتر بر ثانیه مجدداً وارد مدار توزیع در شهر شاوور شد.  

موسوی نسب ،با تاکید بر تامین مطلوب کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین این شهر 
یادآور شد: تدابیر لازم در خصوص تامین و تقویت آب شرب شهروندان در این روزها که رعایت نکات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و در تابستان انجام شده است . لذا امیدواریم شهروندان محترم نیز در این روزها و در زمان پیک مصرف، ضمن رعایت الگوی مصرف از مصارف غیرضروری آب آشامیدنی پرهیز نمایند.
مدیر آبفا منطقه شوش، همچنین در ادامه عملیات ابرسانی، به ترمیم شکستگی های شبکه آب در شهر شوش اشاره و اذعان داشت: واحدهای عملیاتی این اداره، به منظور ساماندهی و ارتقاء کمی و کیفی آب مشترکین و تقویت فشار آب، در کوتاهترین زمان نسبت به ترمیم شکستگی ها در سطح شهر شوش اقدام می نمایند.بطوریکه بر اساس آمار موجود از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۰درصد شکستگیهای اعلام شده در مناطق مختلف شوش رفع شده است.

موسوی نسب در این خصوص خاطر نشان کرد: با تلاش بی وقفه واحد
بهره برداری و نیروهای جهادی تعمیرات ، آمار شکستگی ها در شوش کاهش محسوس داشته است.

وی در ادامه به لایروبی شبکه فاضلاب این شهر اشاره کرد و افزود: فاضلاب مساکن مهر این شهر توسط نیروهای واحد فاضلاب و بصورت روزانه بررسی و درصورت نیاز با دستگاه جنتکس این امور شستشو می شود.

موسوی نسب لایروبی بیش از ۳ و نیم کیلومتر، لایروبی ۲۹۵حوضچه و ۴۳ منهول از شبکه فاضلاب کوی اصناف با ۳۵۰ اشتراک فاضلاب از ابتدای سالجاری تاکنون را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در جهت خدمات رسانی به مشترکین شوش عنوان کرد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۲۷۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید