شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

چاه شماره یک هفتکل وارد مدار شد/آب شرب هفتکل از شرایط بحرانی فاصله گرفت

چاه شماره یک هفتکل وارد مدار شد/آب شرب هفتکل از شرایط بحرانی فاصله گرفت
(شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹) ۰۹:۴۹

 

چاه هفتاکل پس از سالها جهت تامین آب شرب شهر هفتکل در مدار بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر اداره آبفا هفتکل  دراین باره گفت : چاه عمیق هفتاکل که در سال ۸۶ جهت تامین آب شرب حفاری و پلمپ بود پس از یک اقدام شبانه روزی و فشرده مجددا راه اندازی و در مدار بهره برداری قرار گرفت .

 

سید علی مراد موسوی اظهار داشت : در پی شیوع بیماری کرونا و مصرف بیش از تولید آب در شهر هفتکل، قطع و افت فشار در برخی از مناطق مرتفع ، توانستیم چاه هفتاکل را وارد مدار بهره برداری کنیم.

 

وی افزود:  واحد عملیات و بهره‌برداری این اداره طی یک عملیات 72 ساعته نسبت به خارج نمودن پمپ سوخته، لوله های فرسوده چاه، نصب ترانس جدید و تابلو برق، اقدام کرد.

 

موسوی تاکید کرد:با وارد مدار شدن این چاه تا حدود زیادی از وضعیت اضطراری و بحرانی فاصله میگیریم.

 

وی خاطر نشان کرد : این چاه  ۱۸ لیتر بر ثانیه ظرفیت تولید آب دارد و تا حدود زیادی کمبود تامین آب را در شهر هفتکل مرتفع می کند .

 

 موسوی عنوان کرد : در آینده نزدیک پس از تامین اعتبار از سوی آبفا استان در تلاش هستیم برای برطرف کردن مشکل آب شرب شهر هفتکل چاه شماره ۲ را راه اندازی نماییم که امیدواریم با قرار دادن این چاه در مدار تولید شرایط آب شرب شهر تثبیت و مشکل بطور کامل حل شود .

مدیر اداره ابفا هفتکل در پایان گفت : از همه همشهریان عزیز تقاضا داریم که برای ثبات بیشتر شبکه ، بخصوص در روزهای گرم تابستان  صرفه جویی آب را جدی بگیرند .

 

تنظیم:راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۶۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید