شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۶۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف کیفی بخشی و رعایت بهداشت آب؛

شستشو و لایروبی مخزن ۸ هزار مترمکعبی بندرماهشهر در سال ۹۸

شستشو و لایروبی مخزن ۸ هزار مترمکعبی بندرماهشهر در سال ۹۸
(شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۱۷


مخزن ذخیره آب اداره مرکزی بندرماهشهر با هدف کیفیت بخشی و رعایت بهداشت، در سال ۹۸ شستشو داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر امور آبفا ماهشهر در تشریح اقدامات اداره متبوعش در سال ۹۸ اذعان داشت: از مهمترین عملکرد آبفا بندرماهشهر در سال گذشته در راستای افزایش ظرفیت پمپاژ آب در این شهر، میتوان به شستشو و لایروبی مخزن ۸ هزار مترمکعبی ماهشهر اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه این مخزن تأمین و ذخیره تلمبه خانه پمپاژ آب مناطق کوی آزادگان، فاز5 ، فاز7، خیابان طالقانی و دیگر مناطق ماهشهر مرکزی را برعهده دارد،تقریح کرد:مخزن ۸ هزار مترمکعبی ماهشهر توسط بخش خصوصی و پس از حدود ۱۵ سال لایروبی شد.

حسین امیری اظهار داشت: لایروبی مخزن و ضدعفونی توسط پودر پرکلرین تأثیر بسزایی در کاهش کدورت آب و بهداشت بیشتر آب دارد. که امور آبفا شهرستان بندرماهشهر نسبت به این مهم اقدام کرد.

امیری توضیح داد: با توجه به مراجعات مردمی در خصوص کم آبی و افت فشار آب در تابستان، این امور نسبت به تأمین و تهیه یک دستگاه ترانس برق800KVA و نصب آن در تأسیسات ناحیه صنعتی جهت افزایش ظرفیت پمپاژ آب اقدام کرد که نتیجه آن اضافه شدن یک دستگاه پمپ دیگر به تلمبه خانه خط 500 میلی متر تقویت فشار مخزن اداره مرکزی و برخی مناطق جهت افزایش فشار آب بود.

مدیر امور آبفا بندرماهشهر بیان کرد: در سال 1398 اداره بهره برداری آبفا بندرماهشهر توسط نیروهای این واحد، نسبت به توسعه 1620 متر شبکه آب و 61 مترتوسعه شبکه فاضلاب اقدام کرد و در بخش شکستگی خط لوله آب و پس زدگی فاضلاب 8930 مورد که 2680 مورد آن شکستگی لوله آب و 6250 مورد آن پس زدگی فاضلاب بود را انجام داد.
امیری اضافه کرد: در بخش مشترکین و درآمد 3888 فقره انشعاب آب و فاضلاب به فروش رسید که از این میزان 2081 فقره انشعاب آب و 1807 فقره انشعاب فاضلاب نیز بود.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵,۶۶۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید