شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۴۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در سال ۹۸ محقق شد

واگذاری ۶۸۰ انشعاب آب و فاضلاب در شهر بندرامام

واگذاری ۶۸۰ انشعاب آب و فاضلاب در شهر بندرامام
(شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۶:۰۵




رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) گفت: بمنظور گسترش سطح خدمات رسانی به شهروندان در سال ۹۸،
۶۸۰ انشعاب جدید آب و فاضلاب به متقاضیان واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جهانگیر نیک نژاد
با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته ۳۳۵ انشعاب آب و ۳۴۵ انشعاب جدید فاضلاب واگذار شد.
وی یادآور شد: به این ترتیب تعداد مشترکین آبفای استان در بندرامام تا پایان سال ۹۸ به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک آب و ۱۹هزار و ۴۸۹ مشترک فاضلاب رسیده است.
نیک نژاد، پیمایش مجدد مشترکان، پیمایش مشترکان غیرمجاز، ثبت ۵۰ درصد کل مشترکان مجاز اداره در سامانه GIS، اجرای عملیات قرائت موبایلی را از دیگر اقدامات بخش امور مشترکین این اداره در سال ۹۸ معرفی کرد.
وی اذعان داشت: در سال گذشته علارغم تمامی کمبودها و با بهره گیری از امکانات موجود و تلاش مضاعف همکاران در بخش بهره برداری، ۵۰۰ متر توسعه شبکه و بیش از ۷ هزار متر اصلاح شبکه در مناطق شهرک مقداد و منازل گمرک و تعاونی مسکن کارکنان شهرداری اجرا شد.
رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) یادآور شد: در این مدت ۳۰ مورد شکستگی خطوط اصلی با اقطار مختلف ترمیم شد.
وی در ادامه عملیات اصلاح شبکه، به اصلاح شبکه فاضلاب اشاره و افزود: در سالی که گذشت بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در مناطق گمرک،کوی شهید بهشتی،فاز ۴،فاز ۱ و تعاونی کمیته امداد اصلاح و عملیات نصب انشعابات قدیمی به شبکه جدید اجرا و به بهره برداری رسید.
نیک‌نژاد سپس به عملکرد واحد بهره برداری در بخش فاضلاب پرداخت و گفت: در بخش فاضلاب در ابتدای سال گذشته به دلیل نشست خط ۷۱۰ میلی متری خروجی تلمبه خانه PS4 به طول ۲۸۰ متر و در عمق ۳ متری زمین با همکاری بخش خصوصی اصلاح و وارد مدار بهره برداری مجدد قرار گرفت.
رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی،لایروبی و صفحه کشی خط انتقال فاضلاب از کوی شهید دستغیب تا تلمبه خانه‌ PS4 به طول تقریباً ۲ کیلومتر، تعمیر ۳۶ دستگاه پمپ فاضلاب، لایروبی و لجن برداری تلمبه خانه ۷۰۰ دستگاه، لایروبی سپتیک تلمبه خانه فاضلاب ps۴ را از دیگر اقدامات واحد بهره برداری اداره متبوعش در بخش فاضلاب در سال ۹۸ عنوان کرد.
نیک نژاد سپس به عملکرد واحد ۱۲۲ پرداخت و گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۵۶۶ تماس تلفنی در خصوص شکستگی خطوط شبکه،قطعی آب، گرفتگی فاضلاب و شکستگی درپوش منهول ثبت شد.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۸۱۴

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید