شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۳۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و حفظ شاخصهای کیفی آب

شستشو و لایروبی ۸۱۶ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در شوش طی سال ۹۸

شستشو و لایروبی ۸۱۶ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در شوش طی سال ۹۸
(شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۵:۳۰
با هدف تامین بهداشت آب شرب مصرفی، پاکسازی تمام شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب ۸۱۶ کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب و شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان شوش در سال ۹۸ لایروبی و شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر اداره آبفا شوش
گفت:به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالشهای زیست محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماریهای های میکروبی ناشی از الودگی فاضلاب شهری، شستشو،لایروبی و ضدعفونی کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب به میزان ۹۶ کیلومتر در این شهر طی سال ۹۸ انجام شد.
سید منتصر موسوی نسب افزود: طی سال گذشته،۷۲۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شوش در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب، شستشو و لایروبی شد.
وی افزود:در عملیات شستشو و لایروبی شبکه ها، ۸۵ فقره انشعاب آب بازسازی و ۵۰۰ مورد اتفاقات فاضلاب که از طریق سامانه ۱۲۲ اعلام شده بود مرتفع گردید.
موسوی نسب ، فعال نمودن شبکه فاضلاب کوی مهر، کوی نیرو، کوی اصناف، ۶ هکتاری و ۷ هکتاری شوش پس از ۹ سال، نصب ۷۲ درب منهول بسرقت رفته از دیگر اقدامات اداره متبوعش طی سال ۹۸ عنوان کرد.
وی از مهم ترین اقدامات اداره ابفا شوش در حل معضل کم آبی وافت فشار در مناطق کوی بهاران و اندیشه، اخذ چاه پارک ارمغان شهرداری شوش و رینگ نمودن آن به شبکه آب کوی مهر،نصب و تجهیز کلر زنی بر روی چاه عنوان و اذعان داشت: از این چاه روزانه ۱۰۰۰ متر اب برداشت و به شبکه توزیع افزوده شد.
مدیر اداره آبفا شوش همچنین بازسازی و راه اندازی چاه شماره ۳ شهر حر با امکان برداشت روزانه ۱۰۰۰ متر مکعب آب جهت تامین نیاز آبی شهر حر و راه اندازی چاه شماره ۴ شهر شاوور با برداشتی معادل روزانه ۱۰۰۰ متر مکعب، را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در راستای رفع مشکل افت فشار آب شهرهای تابعه شوش در سال ۹۸ معرفی کرد.
موسوی نسب ادامه داد : در سال گذشته ۶۴۴ متر توسعه شبکه و یکهزار و ۶۰۰ مورد رفع شکستگی در مناطق مختلف سطح شهر شوش انجام شده است.
وی افزود: در بخش امور مشترکین نیز در سال ۹۸ تعداد ۵۹۲ انشعاب به مشترکان جدید واگذار که از این تعداد؛ ۵۱۹ فقره نصب شد.
موسوی نسب تبدیل ۴۹۲ انشعاب غیرمجاز به مجاز و تعویض ۷۲۰ کنتور خراب را از دیگر اقدامات امور مشترکین آبفا شوش در سال ۹۸ عنوان کرد.
این مدیر اداره در تشریح عملکرد شهرهای تابعه شوش در سال ۹۸ اظهار کرد: تعمیر ۴۵ عدد لوله،تعمیر۳۷ مورد انشعاب ، واگذاری ۷۳ فقره انشعاب و تبدیل ۲۲ فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز در شهر شاو‌ر و رفع ۳۲۴ مورد شکستگی لوله و انشعاب، تعویض ۱۱۲ عدد کنتور و واگذاری ۳۶ انشعاب، توسط آبفا شوش در شهر الوان انجام شده است.
فروش ۵۴ مورد انشعاب،تعمیر ۵۸ انشعاب، توسعه ۱ کیلومتر شبکه، تبدیل ۶ مورد انشعاب غیرمجاز به مجاز و نوسازی ۵ در شهر حر و ترمیم ۸۷ مورد شکستگی و ۲۰۷ متر اصلاح شبکه در شهر فتح المبین از دیگر اقدامات آبفا شوش از زبان مدیر اداره این شهر در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مشترکین در سال ۹۸ در این شهرستان اعلام شد.
تنظیم :راشین نجارپور
تعداد بازدید : ۴,۷۸۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید