شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۲۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه توزیع؛

۹ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در رامهرمز انجام شد

۹ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در رامهرمز انجام شد
(شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۱۳

مدیر آبفا منطقه رامهرمز در نشست خبری با اصحاب رسانه اذعان داشت: عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب به طول ۹ کیلومتر در این شهر در سال ۹۸ اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا اسکندری خاطرنشان ساخت : با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، رفع مشکل شکستگی ها، ۶ کیلومتر اصلاح شبکه خطوط اب در مرکز شهر و ۳ کیلومتر توسعه شبکه در سطح شهر رامهرمز انجام شده است.
وی افزود: همچنین در این مدت با این میزان اصلاح خطوط شبکه توزیع آب ۲۵۰ فقره انشعاب فرسوده تعویض و ۹۳۱ مشترک جدید در بخش آب نیز با توسعه شبکه ۳ کیلومتری در رامهرمز به مشترکین تحت پوشش خدمات شرکت آبفا خوزستان در شهرستان رامهرمز افزوده شدند.
اسکندری با اشاره به اینکه سال 98 سالی پرکار برای پرسنل این اداره بود، ویدیو متری 4 حلقه چاه، آزمایش پمپاژ 2حلقه چاه در تاسیسات کمتوله، تعویض 5دستگاه الکتروموتور و پمپاژ شناور به تاسیسات کمتوله و کمربندی ، تعمیر و راه اندازی مجدد الکترو موتور های تاسیسات کمتوله، بنه آخوند و قلعه سید و سرویس و تعمیر دستگاههای کلر زنی در تاسیسات سرطا،بنه آخوند و کمتوله را از شاخص ترین پروژه ها و عملکرد واحد بهره برداری اداره متبوعش در سال گرسته عنوان کرد.
مدیر اداره آبفا رامهرمز در این نشست با اشاره به واگذاری ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب به مشترکین جدید در این شهرستان، تعداد کل مشترکین فاضلاب در این شهر را ۷۳۵ فقره اعلام کرد.
اسکندری،۳۵۵ مورد رفع انسداد و گرفتگی فاضلاب ،همسطح سازی 50 عدد دریچه فاضلاب، تعویض 2 کیلومتر ازخط انتقال تصفیه خانه فاضلاب، اجرای شبکه و انشعابات فاضلاب مناطق طالقانی 1، اسد آبادی و منازل مخابرات را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در بخش فاضلاب دانست.
وی در ادامه ارائه گزارش عملکرد یکساله آبفای رامهرمز ، به افتتاح مخزن 20هزار لیتر مکعبی و 2 دستگاه فیلتر شنی تصفیه آب در راستای تامین آب شرب در فصل کم آبی اشاره کرد.
اسکندری در پایان اذعان داشت: در طول سال گذشته ۷۷ فقره انشعابات غیر مجاز به انشعاب مجاز در این شهرستان تبدیل شده است.
گفتنی است:اداره آب و فاضلاب رامهرمز با دارا بودن ۲۸۳ کیلومتر شبکه آب و ۸۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و تحت پوشش قرار دادن ۴۵ روستا، به ۳۱ هزار و ۹۸۲ مشترک آب و فاضلاب در این شهرستان خدمات رسانی میکند.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۲۶۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید