دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در راستای تاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت ارباب رجوع ؛

سامانه پیشخوان ارباب رجوع در آبفا خوزستان راه اندازی شد

سامانه پیشخوان ارباب رجوع در آبفا خوزستان راه اندازی شد
(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۳:۱۸


معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با توجه به دستور مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در راستای تاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت ارباب رجوع سامانه پیشخوان ارباب رجوع در آبفا خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ابراهیم شریفی فرد با اشاره به ضرورت حفظ شان و منزلت ارباب رجوع در شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: با توجه به دستور مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای تاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت ارباب رجوع سامانه پیشخوان ارباب رجوع در آبفا خوزستان راه اندازی شد.

وی افزود: با بهره برداری از این سامانه گامی بزرگ در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم مردم شریف استان فراهم شده است.

معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه بیان کرد: با راه اندازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب خوزستان هوشمند می شود و امکان ارتباط مستقیم با مدیرعامل، معاونین و روسای امور وشهرها با سهولت قابل انجام است.

شریفی فرد تصریح کرد:این سامانه قابلیت دریافت، ثبت پیگیری ، درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک و دریافت پیشنهادات و تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان از مزایای این سامانه هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع ارباب رجوع رسانده می شود، خاطر نشان کرد: تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع ارباب رجوع رسانده می شود و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.

معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: کلیه درخواستهای ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس https://cp.abfakhz.ir فراهم شده است.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۲۷۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید