دوشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۴
سرویس : آب
کد خبر : ۳۵۲۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر اداره آب وفاضلاب اندیمشک:

آب شهر چم گلک سالم و بهداشتی است

مدیر اداره آب وفاضلاب اندیمشک با اشاره به اجرای 16 کیلومتر شبکه گذاری آب در شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک، گفت: آب شهر چم گلک سالم و بهداشتی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

آب شهر چم گلک سالم و بهداشتی است
(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۰۴
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی اظهار داشت: توسعه شبکه توزیع آب به میزان 16 کیلومتر و نصب 600 انشعاب بر روی شبکه توزیع آب از جمله خدمات پیش بینی و اجرا شده شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان برای تامین رضایت شهروندان شهر چم گلک در سال گذشته است.
 
وی با اشاره به این که چاه شماره سوم شهر چم گلک نیز در این مدت زمانی وارد مدار شده است، استاندارد سازی 570 انشعاب را از جمله دیگر خدمات کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک برای تامین رفاه شهروندان شهر چم گلک دانست و افزود: آبدار نمودن 20 کیلومتر شبکه توزیع کار شده توسط آبفا روستایی از جمله دیگر خدمات ممتاز ارائه شده به مردم چم گلک در این مدت زمان است.
 
مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به جمع آوری 20 کیلومتر شبکه فلزی قدیمی در شهر چم گلک، عنوان کرد: نصب یک دستگاه کلر زن جدید، اورهال نمودن دو دستگاه کلرزن در چاه های شماره یک و دو از جمله دیگر خدمات ارائه شده به مردم چم گلک در مدت اخیر است.
 
وی ادامه داد: هم چنین در این مدت عملیات توسعه شبکه به طول 1310 متر در خیابان های بهار 5، انتهای خیابان ظفر 1، انتهای خیابان ساحلی 5 نبش خیابان دز، اتصال چاه شماره سوم به شبکه آبرسانی در شهر چم گلک به اجرا رسیده است.
 
بنیادی با بیان این که تاکنون بیش از 133 تعمیرات شبکه توزیع در معابر مختلف شهری به اجرا رسیده است، خاطر نشان کرد: جمع آوری تمامی 2 انشعابی های سمت راست خیابان امام(ره)، رینگ کردن 13 نقطه از شبکه جهت رفع مشکل توزیع و افت فشار آب، اجرای 700 متر خط لوله انتقال 200 جهت انتقال آب چاه شماره 3 به شبکه جدید از جمله دیگر خدمات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به مردم شهر چم گلک در مدت اخیر است.
 
وی با اشاره به پایداری کامل شبکه آب سهر چم گلک و عدم قطع آن در یک ماه گذشته، قطع و جمع آوری تمام خطوط شبکه بدون کلر و وصل و رینگ کردن آن ها به خطوط کلر دار را از جمله دیگر طرح های اجرا شده حوزه آبرسانی در شهر چم گلک دانست وگفت: عملیات عمرانی توزیع و انتقال آب شهر چم گلک ادامه دارد. 
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: با تلاش و تاکید شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه و هم چنین تلاش شبانه روزی کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک تلاش داریم مشکلات آب شهر چم گلک رفع و شاهد جلب رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده آن هم در کم ترین زمان ممکن باشیم.
 
وی با بیان این که بررسی سلامت بهداشتی آب شرب در شهر چم گلک یک نیاز و ضرورت مهم بوده و به آن توجه و تاکید مورد نیاز شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 نوبت نمونه آب در شهر چم گلک انجام گردیده است و
 علیرغم اینکه طبق اعلام مر کز بهداشت شهرستان نتایج کلرسنجی انجام شده از شبکه توزیع در بعضی نقاط بصورت محدود و مقطعی، صفر ، گزارش شده، اما نتایج آزمابشات تکمیلی میکروبی در نقاط مذکور منفی(بدون آلودگی) بوده است و آب شهر چم گلک سالم و بهداشتی بوده و در این زمینه هیچ مشکلی ندارد.

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۵,۶۰۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید