دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۹۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر اداره آب و فاضلاب منقطه اندیمشک:

عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن آبفا اندیمشک اجرا شد

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن آبفا اندیمشک اجرا شد.

عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن آبفا اندیمشک اجرا شد
(دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی اظهار داشت: عملیات غربالگری و تست کرونا به صورت مستمر در واحدهای مختلف اداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک به اجرا می رسد.

وی افزود: عملیات غربالگری و تست کرونا در واحدهای مختلف آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با استفاده از دستگاه تب سنج لیزری و با حضور کارشناس جمعیت هلال احمر و با رعایت و توجه به نکات بهداشتی و آموزش کارکنان و مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف، به اجرا می رسد.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به پیگیری های انجام شده به جهت تامین اقلام بهداشتی کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک، گفت: عملیات گند زدایی و ضدعفونی کردن واحدهای مختلف اداری آبفا اندیمشک برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری بسیج و روابط عمومی آب وفاضلاب منطقه اندیمشک و با نظارت و حضور کارشناس جمعیت هلال احمر برگزار شده است و تمام واحدهای اداری ضد عفونی و گندزدایی شده اند.

بنیادی خاطر نشان کرد: رعایت نکات بهداشتی، توجه و اجرای دستورالعمل های شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان و هم چنین مشارکت در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در شهرستان اندیمشک از جمله دیگر تمهیدات پیش بینی و اجرا شده به جهت جلوگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا در واحدهای مختلف اداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ضمن خدمت رسانی و تامین نیازهای شهروندان در روزهای گذشته است.

تنظیم: بهنام پریچه

تعداد بازدید : ۳,۹۴۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید