یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۷ / ۰۸:۴۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۸۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف رفع پایداری و افزایش کیفیت آب محقق شد:

بهره برداری آزمایشی از خط انتقال آب 1000 تصفیه خانه طرح جامع به تلمبه خانه جمشیدآباد آبادان

با حضور شریعتی استاندار خوزستان، خط انتقال آب 1000 از تصفیه خانه طرح جامع آبادان به تلمبه خانه جمشید آباد این شهر بصورت آزمایشی افتتاح و وارد مدار بهره برداری شد.

بهره برداری آزمایشی از خط انتقال آب 1000 تصفیه خانه طرح جامع به تلمبه خانه جمشیدآباد آبادان
(یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۴۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح این خط اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و راه اندازی طرح غدیر در آبادان و خرمشهر، مشکل  تامین  و کمبود آب شرب مردم آبادان و خرمشهر برطرف میشود.

وی افزود: با افتتاح و راه اندازی خط 1000 از تصفیه خانه طرح جامع به تلمبه خانه جمشید آباد کمبود آب شرب بخش عمده ای از شهرستان آبادان برطرف می شود.

صادق حقیقی پور بیان کرد: این خط بمنظور رفع افت فشار و افزایش کیفیت آب توزیع شده در ١٣ منطقه آبادان، وارد مدار شده است.

وی مناطق ذولفقاری، سعده ، جمشید آباد، الوانیه، شطیط، شهرک ولی عصر، چوئبده، اروند کنار، آبادان مرکزی، کارون، احمد آباد طیب و بهمن را از جمله مناطقی معرفی کرد که با ورود آب این خط، با افزایش کیفیت و کمیت آب شرب را شاهد می باشند.

حقیقی پور با اشاره به تلاش های سازمان آب و برق برای افتتاح طرح غدیر تصریح کرد: با حمایت ها و پیگیری های استاندار خوزستان و تلاش های سازمان آب و برق خوزستان آب مورد نیاز مردم آبادان با اجرای خط غدیر تامین شد و آبفا خوزستان به سرعت توانست آب مورد نیاز را وارد خط های توزیع آب در شهرهای آبادان و خرمشهر کند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۹۴

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید