چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۷۳
گزارشگر : ۲۵
سرویس عمومی

خوزستان توانست جایگاه اول بخش فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو را کسب کند

مسئول امور فرهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: خوزستان با کسب جایگاه اول در بخش فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو توانست به این جایگاه ارزشمند برسد که از همه عزیزان فرهنگی تشکر و قدردانی میکنم.

خوزستان توانست جایگاه اول بخش فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو را کسب کند
(چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۲۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه با ائمه جماعات و برخی از روسای ادارات  اظهار داشت: خوزستان با کسب جایگاه اول در بخش فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو توانست به این جایگاه ارزشمند برسد که از همه عزیزان فرهنگی تشکر و قدردانی میکنم.


وی با جایگاه ارزشمند حراست شرکت آب و خوزستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حراست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با وجود برادر ارزشمند ما جناب آقای مهندس حاجت پور توانست در بین شرکت های مادر تخصصی رتبه عالی را کسب کند، این اقدام جهادی و کسب این رتبه قابل تحسین و تقدیر برای شرکت آب و فاضلاب خوزستان است. 


مسئول امور فرهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بسیار پرتلاش است و در پاسخگویی به مردم و حضور در همه صحنه ها برای حل مشکلات مردم پیشتاز است و این جهادی کار کردن و پاسخگویی به مردم رضایت مندی مردم را به همراه دارد.


حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور تصریح کرد: شاخص های انجام کارهای فرهنگی با وجود  یک مدیر فرهنگی محقق می شود و با وجود یک مدیر فرهنگی انجام کارهای فرهنگی در ادارات بخوبی انجام می شود.


وی در ادامه افزود: در حوزه فرهنگی مدیران باید با ائمه جماعت همراهی خوبی داشته باشند، چرا که انجام امورات فرهنگی در ادارات ما لازم است و امورات فرهنگی باید در دستور کار مدیران ادارات باشد.  


مسئول امور فرهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  تصریح کرد: در تمام امورات باید سطح فرهنگی را بالا ببریم و انجام این کارها در کنار دیگر کارهای خدماتی به مردم باید الگویی برای مدیران باشد.


وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم موضوع فرهنگی است که بر عهده مدیران گذاشته شده است و باید در کنار مسئولیت باید زیرساخت های فرهنگی را در ادارات ایجاد کنند.

 

لازم به ذکر است اعضای شورای فرهنگی شرکت در این جلسه حضور داشتند

تعداد بازدید : ۷۵۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید