چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۷۲
گزارشگر : ۲۵
سرویس عمومی

برگزاری جلسه شورای فرهنگی شرکت با حضور حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور

جلسه شورای فرهنگی شرکت با حضور حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور، دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت و دیگر مدیران مربوط برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگی شرکت با حضور حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور
(چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جلسه شورای فرهنگی شرکت با حضور حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور  مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور، دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت و دیگر مدیران مربوط برگزار شد.

حجه الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور   در این جلسه اظهار داشت: انجام امورات فرهنگی در شرکت آب و فاضلاب باید در دستور کار قرار گرفته شود و خوزستان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: هزینه در کار فرهنگی هزینه نیست و سرمایه گذاری است و با توجه به اینکه خانواده ها نسبت به فرزندان غافل شده اند ما باید با یک هدف گذاری درست در فرهنگ خانواده ها تحول ایجاد کنیم.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور بیان کرد: بار مسئولیت خانواده ها باید با انجام کار فرهنگی در شرکت آب و فاضلاب کاسته شود و باید کارهای فرهنگی خانه به خانه در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: استان خوزستان در بحث کارهای فرهنگی، تشویق برای فرزندآوری و امورات دیگر برای ما اهمیت ویژه دارد و با تمام توان همراهی خواهیم کرد

دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مقایسه با سایر شرکتهای آبفا هم در بحث پروژه های آب و فاضلاب و هم در حوزه فرهنگی متفاوت است در حوزه های فرهنگی ویژه کارکنان ،فرزندان و خانواده آنان همواره آمادگی ارائه خدمات داریم. و در این زمینه فعالیت های خوبی هم صورت گرفته است.

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آبفا خوزستان تصریح کرد: هیچگاه مسائل فرهنگی در شرکت  متوقف نشده است و در شرایط سخت فعالیتهای فرهنگی اجرا شده است .به منظور هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری تمام بخش های فرهنگی شرکت همگام با یکدیگر حرکت می کنند.

لازم به ذکر است امور بانوان و بسیج خواهران شرکت از فعالیتهای انجام شده گزارشی ارائه دادند

تعداد بازدید : ۹۶۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید